هیچ...

نپرسید لطفا :/
از مسائل شخصیم بیشتر از اونچه که می‌نویسم نپرسید

یک عدد هوچ

دوشنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۶، ۱۲:۱۸ ق.ظ

این چند وقته انقدر اتفاق جور وا جور افتاد که مقاومتم در برابر وب نزدن شکسته شد

با خودم گفتم حیف نیست که اینا یه روز یادت بره و هیچ جا ثبت نشه

و حتی اینکه اسم درست حسابی هم به ذهنم نرسید مانع وب زدنم نشد

هرچند که خیلی اسم قبلی رو دوسش داشتم اما به هر حال مجبورم که فراموشش کنم

یعنی مجبوروندنم

اول اینکه از بچه های قبلی می‌خوام که کلا اسم قبلی و هرچه که از اون اسم می‌دونن رو فراموش کنن

و به هیچ وجه آدرس وبم رو تو وب شون نیارن و اصلا انگار نه انگار که وب جدیدی زده شده

و اینکه لطفا لطفا و لطفا آدرس وبم رو حتی به بلاگر هایی که میشناسید ندید

هرکس که آدرس خواست بگین که از طریق وب قبلی خودم اقدام کنه و اونجا بگه

اممممممم دیگه چیز خاصی به ذهنم نمی‌رسه

آها دلیل مهاجرتم به اینجا هم باز برمیگرده به مسائلی امنیتی

و دیگر هیچ...

نظرات (۴)

هعی چرا بیان اخه؟!الان وسوسه دارم میشم بیام اینجا:/
سلام hooch:))
پاسخ:
سلاملکم

قبلا هم بیان بودم
بخاطر مسائل امنیتی کوچیدم اونجا
و باز بخاطر مسائل امنیتی برگشتم همینجا :/

خب تو هم بیا
عیبش چیه :)
نه دیگه خودمم از این همه تغییر ادرس دادنتم داره حالم بهم میخوره...بذار یه چند وقت دیگه شاید اومدم باز بیان...
پاسخ:
من که دیگه وب های تو رو قاطی کردم :/
بیا و یه جای دائمی ساکن شو هم خیال خودت رو راحت کن هم ما ؛)
  • استامینوفن
  • راستش دلم میخواد برم بلاگ اسپات اما خب قیلتره😭😭
    حالا فعلا همین بلاگ اسکای می مونم:)قول میدم تا حداقل شیش هفت ماه دیگه تغییر ادرس ندم
    پاسخ:
    بلاگ اسپات رو نمیدونم چی چی هست
    باهاش آشنایی ندارم

    تمام سعیت رو بکن ، تو میتونی :)
    خوش اومدی
    البته یا یکم تاخیر :))
    پاسخ:
    ممنون :)
    منم البته با تاخیر :/
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی