هیچ...

نپرسید لطفا :/
از مسائل شخصیم بیشتر از اونچه که می‌نویسم نپرسید

یکی دیگه از خوبای زندگی

يكشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۲۹ ق.ظ

اشکان خطیبی رو خیلی دوست دارم

یعنی تا قبل از اینکه مربی خنداننده شو باشه ازش خیلی خوشم نمیومد
اما بعدش نظرم عوض شد
به نظرم آدمیه که با جون و دل واسه چیزی که میخواد زحمت می کشه
کم کاری نمی کنه و از اوناس که واسه هرچی که بخواد به دست بیاره می جنگه
از اونایی که از جون و دل مایه میذارن و خسته هم نمی شن
وقتی تصویرش رو تو اون فیلمی دیدم که واسش به طرز وحشتناکی وزن کم کرده بود
طوری که استخون های بدنش کاملا معلوم بود
احترامم نسبت بهش بیشتر شد
آدم با وجدانی که وقتی قراره کاری رو انجام بده واسش هیچ کوتاهی ای نمیکنه


چند وقت پیشا یه فیلم از تئاترش دیدم که بعدش رفتم این جمله رو تو یاد داشت های گوشیم نوشتم
باشد که پند گیرم
و چقدر این جمله خوبه
و چقدر اون تاکیدش موقع گفتنش رو دوست دارم
انگار که داره حرص خودشو خالی می‌کنه که ببین دنیا منو نتونستی شکست بدی
و این بود اون چیزی که نوشتم:

اشکان خطیبی:بیست و سه سال گذشته من هنوز دارم همون کاری که دلم میخواد رو میکنم



فیلمش:

https://www.instagram.com/p/BlyDQ4HFYNs/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=1e4hxgq0utxhj


و من چقدر دلم میخواد هزاران بار ببینمش و با همون غلظت به خودم بگم
 هر کاری دوووووسسسسسس داری بکن

نظرات (۴)

البته بازیگر های بهتری ام هستن 


پاسخ:
بازیگریش مد نظرم نیست
شخصیتش رو دوست دارم
خوبه

ولی شخصیت های بهتری ام هستن

نمیگم این خوب نیستا 

ولی شخصیت هایی هسستند که فوق العاده ان
پاسخ:
خوب و فوق العاده که آره خب زیاد هستن
اما این یه نمونه از اون آدمای دوست داشتنی منه
حالا ممکنه واسه بقیه منفور هم باشه حتی که این دیگه به نظر و سلیقه طرف بر میگرده :)
از نوشتن شما خوشم میاد 

حتما دنبالتون میکنم
پاسخ:
ممنون لطف دارید🙏
  • رضا برزگری
  • تو خنداننده شو به ابوطالب و ناصر محبی رای دادم 
    پاسخ:
    من به غیاثی و ابوطالب و علی صبوری
    شب آخرم به نتیجه نرسیدم که به کی باید رای داد
    این شد که رای ندادم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی