هیچ...

نپرسید لطفا :/
از مسائل شخصیم بیشتر از اونچه که می‌نویسم نپرسید

و سر انجام چه شد؟

چهارشنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۷، ۰۷:۰۷ ب.ظ
حالا که همه ش رو گفتم بذار بگم آخرش هم چی شد
یعنی بذار یکم برگردم عقب تر
یه زمانی همون اول های دانشگاه یه عده از بچه ها پاشدن رفتن کافه و زارتی همون اول ترمی یه اکیپ زدن
اتفاقا یکی شون هم به من گفت بیا(همون که باعث و بانی قرار کافه بود) گفتم نمیام و من رو اینا شناخت ندارم و اونم رفت
این بیرون رفتن ها ادامه داشت و همون شخص برمیگشت غیر مستقیم منو امل خطاب میکرد که باهاشون بیرون نمیرم
منم میگفتم عاقا من اصلا با این اکیپ داشتن و بیرون رفتن مشکلی ندارم
بحثم اینه که چرا باید همین اول کاری با کسایی که نمیشناسم شون و نمیدونم چه دختر چه پسر ، اصلا آدم درست حسابی هستن یا نه بیرون بیام؟
به هر حال هرکی از یه شهره و فرهنگا و رفتارا فرق داره
باید حداقل بدونم قراره با کیا باشم یا نه؟
یه مدت گذشت و یه سری دعوا ها بین شون به وجود اومد و گروه شون کوچیک و کوچیک تر شد و این بین یه سریا بهشون اضافه میشدن و یه سریام از اکیپ خارج میشدن و یا یه اکیپ جدا تشکیل میدادن یا کلا هیچی

این سه تا داوطلب نمایندگی مون اولش هرسه تا جزو همون اکیپه بودن
مدت زیادی نگذشت که ح از بین شون جدا شد(همون که مد نظر من بود واسه رای دادن)
دو تای دیگه ولی باهم بودن و دوست خیلی صمیمی که یه عالمه مخلصم چاکرم واسه هم راه مینداختن
تا دیشب که واسه یه رای گیری ساده افتادن به جون هم
کار به جایی رسید که اسکرین شات شون از چت هاشون با بقیه بچه های اکیپ شونم پخش شد
یعنی واسه اینکه مثلا طرف ثابت کنه حق با اونه میومد چت هاشون یا اسکرین هاشونو میذاشت که مثلا بچه ها ببینن حق با اونه و بقول خودش حفظ آبرو کنه
ولی تنها اتفاقی که افتاد این بود که جفت شون فقط و فقط خودشونو خراب کردن
خصوصا یکی شون که من اصلا از اولشم ازش خوشم نمیومد و کلا هم آدم بی منطقیه ولی به شدت پررررر ادعا
اونجا بود که خدا رو شکر کردم که چطور یهو خر نشدم برم با اینا
چون این اواخر یه جوری شده بود که منم یه خرده با چند نفرشون صمیمی شده بودم
اون گذاشتن اسکرینا و فوروارد کردن چتا واقعا کار بچگانه ای بود که به نظرم واسه همه شون بد شد
آخرشم یکی شون ورداشت از رای گیری انصراف داد و رای گیری رو دوباره بدون حضور خودش گذاشت
و نتیجه ش هم شد اینکه الان اون یکی که تو رای گیری قبلی اول بود دوم شده
و اونی که تو رای گیری قبلی سوم بود و کلا بی حاشیه و تو این دعوا ها یه کلمه هم حرف نزد با اختلاف اوله
دعواهاشون فقط و فقط باعث شد که جو کلاس رو بهم بریزن و وجهه خودشونو خراب کنن
الان اونی هم که دومه تعداد رای هاش تقریبا به اندازه تعداد افراد اکیپ شونه
و این یعنی به جز دو سه نفر از بچه های خارج از اکیپ شون کسی بهش رای نداده
و به نظرم در نهایت حق به حق دار رسید
اینجوری اونی که انصراف داد هم یه جورایی حال این یکی رو گرفت
چون با یه چرخش قهرمانانه و انصراف و رای گیری مجدد از رتبه اول پایین کشیدش و تمام رای های خودشم ریخت به حساب ح
لامصب راسته که میگن این سیاست خواهر مادر نداره ها
ببین چطور یهو در عرض یه روز یه نفر اول شد بعد سوم شد بعد دوباره اول شد :/
هر چند تقصیر خودمونم هست دیگه
ثبات نداریم
منتظریم ببینیم باد از کدوم سمت می وزه و حرف به کجا میکشه که طبق اون عمل کنیم
اینم از داستان نماینده دار شدن ما
البته اگه دوباره یه بامبول جدید در نیارن

نظرات (۲)

چه حوصله ای..چه حوصله ای...براوووووو نارنجک!

من بودم کلا لیو د گروپ و بیخیال. آخرش یه خری نماینده میشه دیگه.
ک لق همشون 🤗
پاسخ:
اصن تحمل کردن اینا صبر ایوووووب میخوادا
یه چیزی هم بالاتر انقدر که بچه ن
ولشون کنی سر ماژیک آوردن واسه استادا هم دعوا میکنن :/

آخه نمیشه لیو د گروپ رو بزنم یعنی دلم نمیاد
سوژه خنده بهتر از اینا کجا گیر بیارم آخه؟
شماهام که دیگه دل به وبلاگ نویسی نمیدین مجبورم خودمو با اینا سرگرم کنم

بعده این همه دعوا و بگیر و ببند و با وجود فقط دو کاندید
امشب یکی اومده میگه اینطوری نمیشه که ، باید یکی از کاندیدها حداقل نصف کلاس بهش رای بدن 😑😑😆😆
(آخه فقط حدود چهل تا از بچه هامون تو رای گیری شرکت کردن)
یکی نیست بگه باو اسکل بکش بیرون واسه ریاست جمهوری هم انقدر سخت نمیگیرن
اگه تعداد نامزد ها بیشتر از دوتا باشه و نصف به علاوه یک رای نیاره میکشه به دور دوم
اینا که کلا دوتان🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤣🤣🤣
ولی دقت کنی مهد کودک داری میریاااا :))))


والا بی پولی و وضع اقتصادی کنونی فشار آورده مغزمون نمیکشه پست خوب بنویسم و دل بدیم..همین شر و ورا هم که میگیم حسب عادته!
پاسخ:
از مهد کودکم بدتر
الان اون دوتا که دعواشون شده بود و خشتک همو دریدن و یکی شون انصراف داد ، ورداشتن باهم آشتی کردن و بعدش با یکی دیگه قهر کردن :/
من یکی که دیگه مغزم گوزیده رسما تعطیل شدم😑


دلیلت قانع کننده بود
من دیگه حرفی ندارم😥
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی