هیچ...

نپرسید لطفا :/
از مسائل شخصیم بیشتر از اونچه که می‌نویسم نپرسید

انتخاب واحد چه بود و چه کرد؟

جمعه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۷، ۰۸:۵۶ ب.ظ

دو سه روز پیش رفتم برنامه مون رو کامل درآوردم

فرستادم تو گروه دخترا

تو گروه کلی مون دعوا سر انتخاب نماینده بود و کلا هم حس خوبی به اعلام وقایع اونجا ندارم

بماند که دخترا کچلم کردن بس که اومدن و درموردش سوال پرسیدن

آخرشم خنگولا نفهمیدن :/

خدایی آدم زورش میاد چطور یه سری از اینا قبول شدن

یکی شون امروز اومده پی ویم میگه اینکه میگن ظرفیت ها ممکنه پر شه یعنی چی؟

مگه داریم خرید و فروش ماشین میکنیم؟ آخرشم طلبکارانه دوتا از اینا گذاشته😡😡

میگه من اصلا نمیدونم چطور باید انتخاب رشته کرد؟ نشستم سه ساعت واسش نوشتم و توضیح دادم مطمئنم آخرشم نمی فهمه :/

بعد تو گروه کلی مونم بین پسرا بحثه

برنامه ای که من فرستادم رو ازش خبر ندارن

نخبه ها نشستن دارن برنامه میچینن و بحث میکنن و یکی شونم عشقی ورداشته واحد های ترم بالایی ها رو برداشته میگه خب مگه مشکلش چیه؟

بعد تازه یکی شون یه برنامه نصفه نیمه مثل همون برنامه ای که من چند روز پیش به دخترا دادم نوشته اون یکی هام نشستن به تشکر کردن ازش

تازه کاملم نیست برنامه ش



از انتخاب واحد خودمم بگم که از عمد همه ش رو پاک کردم

یه سری از درسا پیش نیازش یه درس دیگه س که واسه ترم قبلیامون هم نیازش کردن و تو شیوه نوین ما کلا همینطوره

ولی نمیدونم آموزش مون چه اشتباهی کرده که پیش نیاز دار زده شون و واسه همین نمیشه انتخاب شون کرد

من حدسم اینه که قراره مثل یکی از پیراپزشکیامون که ازشون پرسیدم خود آموزش واحدا رو انتخاب کنه و ما فقط تاییدش کنیم

چون تو اطلاعیه هم تاریخ انتخاب واحد از فرداس ولی سایت امروز باز شده بود

اینه که میگم شاید تا فردا درست شه

یه درس دیگه مونم تایم آزمایشگاه پسراش رو هم گذاشته تو تایم های ما

اینه که نمیشد اون درسی که تو تایم مشابهشه رو بردارم و تداخل زمانی پیدا میکرد

اینم باید درست شه دیگه

چون واسه ترم بالایی هامونم دقیقا همین بود و خود آموزش درستش کرده بود

الانم من فقط نیم واحد برداشتم چون اون درسه هم واسه ما بود هم واسه ترم بالایی هامون و دوتا تایم داشت

اون تایمی که مد نظر خودم بود رو تا پر نشده برداشتم و فعلا بقیه ش رو بیخیال شدم

بچه ها میگن قراره خود آموزش بره این تداخل و پیش نیاز ها رو درست کنه مثل ورودی قبلی هامون

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی