هیچ...

نپرسید لطفا :/
از مسائل شخصیم بیشتر از اونچه که می‌نویسم نپرسید

بذار اینم بگم

دوشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۷، ۱۱:۲۰ ق.ظ

کفشام اذیتم میکرد و پام رو میزد

یه کفش کهنه داشتم که کلا فکر میکردم مامان پرتشم کرده باشه

ولی دیدم هستش و اونو واسه رانندگی می پوشیدم

امروزم امتحانم رو با اون رفتم

همون خانوم سانتی مانتاله برگشت گفت با این کفشا اومدی که راحت امتحانو بدی؟


عوضی

کفشه چیزیش هم نبودا

فقط یه خرده کثیف بود چون زیر پله ها بود و خاکی اینا شده بود منم تمیزش نکرده بودم

گفتم آره آخه کفشام چرررررررررررم بود

پامو اذیت میکرد

کثافط :/

همچین گفت انگار چی پام کرده م حالا 😡

نظرات (۳)

آیا میدانید "پرتش کرده بود" اصطلاح خودمونه و دوستان فارس این ندارن کلا؟
پاسخ:
جدی میگی؟
فک کنم دارن ها
پس اینا وقتی چیز میزا شونو پرت میکنن چی میگن بش؟

دوستان فارس راهنمایی کنید لدفا
میگن دور انداختیم :|
پاسخ:
عح اینکه همون پرت کردیم خودمونه😂😂😂
چه کاریه خب من با همین پرت راحت ترم
اینا به زبونم نمی چرخه
آخه چطورم میشه که پرت کردن رو نداشته باشن؟ رواله بابا


من واقعا نمی فهمم که یه سری از اصطلاحات فقط واسه خودمونه و فارسا ندارن
سخته خو از کجا باید بفهمم؟ 
مثلا یه بارم تو خوابگاه گفتن ساعت چنده؟ 
مثلا گفتم پنج ده کم
دیگه هیشکی هیچ نگفت تو نگو نفهمیدن چی گفتم :/
خودشیفته خندید برگشت گفت اینا این پنج کم و ده کم و اینا رو ندارن نفهمیدن چی گفتی
بعد منم هی میگفتم واقعا نفهمیدید؟ مگه میشه؟ یعنی شما ده کم و اینا ندارید؟
بعدم واسشون توضیح دادیم ندید بدیدا انقدر براشون جالب بود😂
خلاصه گرفتاری شدیما
تو خوابگاه خصوصا خیلی مکافات داریم

تهران اگه فارس حساب می شه،
ما می گیم "پرت کردم دور"
که ترکیبی هست از دور انداختم و پرت کردم.
همه هم متوجه شدن تا حالا.
پاسخ:
دیگه فارس تر از تهران کجا میخوای گیر بیاری؟ 
اونجام اگه فارس حساب نشه که دیگه هیچی

چه سخت شد :/
یعنی هم پرت رو میگین هم دور !!! 
چه کاریه حالا با یکی شم کار آدم راه میوفته ها
به قول طارمی زیاده گویی اضافه س 😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی