هیچ...

نپرسید لطفا :/
از مسائل شخصیم بیشتر از اونچه که می‌نویسم نپرسید

آخه نامردا چرا دستمو خراب کردین؟

چهارشنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۷، ۰۳:۵۶ ب.ظ

دستم درد میکنه :(

اونجا دردش کمتر بودا

اومدیم خونه زیاد درد میکنه

عنوان رو هم از حرفای یه بچه قاپیدم

چند روز پیش که منتظر بودیم آزمایش بابا تموم شه

یه دختر بچه بود که اومده بود آزمایش خون بده

یه کولی بازی در آورد که داشت میزد رو دست من

البته که موفق نشده رکورد منو بشکنه ها

چون من از همون مطب دکتر گریه میکردم تا آمپول رو مثلا بنویسه و تا بریم بخریم و بزنمش

ولی این طفلی فقط وقتی نوبتش شد که بره تو اتاق شروع کرد به سلیطه بازیاش

آخرم که رفتن بیرون گویا مامانش اون پنبه رو دستش رو برداشته بود

ییهو شروع کرد به نعره زدن که دستمو خراب کردین

انتظار داشت مثلا این دسته که دیگه خراب شده رو دور بندازن یه دونه نو شو بهش بدن :/

دیگه برگشتن طرف پنبه و چسب از نو بهش داد راضی شد رفت نیم وجبیه سلیطه😂

نظرات (۲)

ولی سوزن سرنگشون خیلی گنده ست. من رفتم رو صندلی نشستم دیدمش گرخیدم.
پاسخ:
تو بودی گفته بودی آمپول گاوی دیگه؟ 
تا دیدم سرنگه رو دقیقا یاد این حرفت افتادم
واقعا تمام خونم رو کشید
منم که بی خون
آخراش دیگه به زور داشت پرش میکرد😖
هوم. خودم بودم.

نه من پر خونم شکر خدا. سرنگ زد یکم کشید پرش خون کف کرده شد. یاد وقت هایی افتادم که گاو سر میبریم..دقیقا همون رنگ خون و همون مدل کف دیدم!
خیلی حس داغونیه
پاسخ:
عح واسه تو هم کف کرد؟
من فکر کردم خونم به درد نخوره که کف کرد
ولی واقعا آخراش نمیومدا به زور پرش کرد
من که خونم خیلی کمه، یکی از دلایلی که همیشه باید یه چی بخورم همینه
اگه چیز میز درست حسابی نخورم فشارم میوفته سر گیجه میگیرم باید یه ساعت پامو بزنم به دیوار که خون برگرده بیاد تو مغزم نمیرم



عاقا چرا باز تخته کردی خو☹️
خودت تخته کردی دیگه لابد اینجوری راحت تری چی بگم
ولی دائمی نباشه لدفا
مثل اینایی که میرن دانشگاه کلا وب شون رو فراموش میکنن نباش 😣
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی