هیچ...

نپرسید لطفا :/
از مسائل شخصیم بیشتر از اونچه که می‌نویسم نپرسید

در کمین نخاله های کلاسی :)

شنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۷، ۱۲:۲۶ ق.ظ

بهش گفتم فردا بره دانشگاه از اون پنجره کوچولوهای کلاس از کسایی که سر کلاسن عکس بگیره به عنوان مفسد کلاسی پخشش کنیم

قرار شد با سنگ هم یکی یه دونه بزنه پس کله شون و بابت هر نفر ده تومن بهش بدیم

البته این پیشنهاد سنگ خیلی به دل اون ننشست

متاسفانه اون بی حیاتر از من بود و سنگ پس کله رو با چوب در..... جا به جا کرد  :/


(البته اینم بگم که من چونه زدم و گفتم ده زیاده این قزمیت های ما حداقل سی نفر میرن و میشه سیصد تومن و خرجش بالاست که گفت ده نفر جمع شید واسه هر مفسد نفری هزار تومن بدین که قبول کردم و گفتم حله دادا)

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی