هیچ...

نپرسید لطفا :/
از مسائل شخصیم بیشتر از اونچه که می‌نویسم نپرسید

بار و بندیلو نبند که دیگه تو جا نداری

دوشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۷، ۱۱:۴۵ ب.ظ
امروز رفتیم خرید
عاقا انگار قحطی اومده
روغن جامد نبود
از یه نفر پرسیدیم گفت همین صبح واسمون اومده همه ش رو بردن 😳
یه سری جاهای کلی فروشی و اینام که قبلا ازشون خرید میکردیم رفتیم
ولی به ما جنس نمیدادن و میگفتن نداریم
فقط به مغازه دارای آشناشون میفروختن
واسه خرید یه سری وسایل کلی گشتیم
اختلاف قیمتام وحشتناک
یه چیزی رو دو روز پیش گرفتیم حدود پنج و امروز نه تومن شده بود :/
قصد خرید چمدونم داشتیم
یعنی اون پسته رو که گذاشتم همون موقع ها دیگه بیخیال چمدون شدم و گفتم با همین کوچولوی خودم میسازم
بعد عمه م چند روز پیش آدرس یه جایی رو که واسه پسراش چمدون خریده بود و قیمتاشم مناسب بود به مامانم داد
و قرار شد بریم بخریم
اما بعدش بابا گفت ببین نارنج تو با این چمدونت اگه بری و شده حتی وسایلت رو تو گونی هم با خودت ببری یه باره و تموم میشه دیگه میره تا عید
فعلا چمدون رو نخر بذار تا اون موقع شاید اوضاع بهتر شد
گفتم باشه ولی گفتم میشه فقط بریم نگاه کنیم؟ شاید مثلا جنس قدیم رو داشته باشه و به همون قیمت بده
گفت باشه میریم
رفتیم و چمدوناش حدود چهارصد بود و دست از پا دراز تر برگشتیم
اونم سایز بزرگ نه ها
سایز متوسطش :/
الانم نمیدونم واقعا وسایلم رو چطور باید ببرم
چمدون و کوله خودم کامل پر شده و هنوز کلی لباس و کتاب و خوراکی و خرت و پرت دیگه باقی مونده
تقریبا به اندازه یه چمدون دیگه وسیله مونده
تازه هنوز غذاهایی که باید ببرم روهم درست نکردم و اونام احتمالا جای زیادی بگیرن
اما باید تو کیسه ای چیزی به زور جاشون بدم دیگه
با خودم میگم واقعا شانس آوردم قبولیم امسال نبود
پارسال موقع خرید کلی بریز و بپاش کردم
حتی تا لوازم تحریر هام رو هم همه رو شیک و مارک گرفتم
امسال لوازم تحریرم فقط سه تا دونه خودکار هزار و سیصد تومنی بود☹️
درسته که بیشتر از اینم احتیاج نداشتم و خیلی از خرید های پارسالم دست نخورده باقی مونده بود و اصلا خیلی هاشم بی خود گرفتم و بلا استفاده موند
اما خب آدم ذوق داره دیگه
اگه قرار بود اون موقع هم اوضاع اینجوری باشه واقعنی از اینی که هستم افسرده تر میشدم
خوب شد که حداقل اونموقع وضع مون بهتر بود و به اندازه خودم با خرید دلی از عزا در آوردم
چون امسال واسه خرید یه چمدون هم حتی بهمون فشار میاد
الانم همه ش استرس دارم که این همه وسیله رو چه کنم
یه ساکم داشتیم که خوابگاه جاش گذاشتم
الان یه ساک دیگه م هست ولی چیز زیادی توش جا نمیشه بعدم من دست تنها چطور اینا رو تا جایی که سوار آژانس میشم بکشونم آخه 😭

نظرات (۱۲)

واقعا قیمت ها وحشتناک شدن.من که چمدون نتونستم بگیرم از چمدون تک نفره ی خواهرم استفاده میکنم که مال عروسیشه!که اونم فک کنم بایه حوله قدی پرشه!
پاسخ:
منم چمدون الانم کوچولوئه☹️
چهار تا چیز که میذارم توش پر میشه
ولی از من به تو نصیحت و وصیت
روز اولی چون با خانوادت میری و احتمالا ماشین خودتون هرچی که فکر میکنی لازمت میشه رو ببر
از این کیسه پارچه ای بزرگا که میذارن بالای باربند بگیر پرش کن ببرش
چون بعدا که خودت دست تنهایی خیلی وسیله بردن سخته
  • عبداله رضوی
  • آخی...
    خب وسایلت رو کم کن
    ماشین رو هم از این اینترنتیا بگیر خب
    پاسخ:
    دارم همین کارو میکنم و از سر و تهشون میزنم ولی بازم زیاده خب

    این جایی که من پیاده میشم اتوبانه تقریبا
    بعد واسه سوار شدن هر گونه ماشینی باید یه مسیری رو پیاده برم ☹️
    گونی جا برنج محسن عزیزم...واسه جا کتاب عالیه میشه لباسا رو هم توش جا کرد. دو سه تا بگیر. پر کن ببر دانشگاه😂
    #اقتصاد مقادمتی
    پاسخ:
    عاقا نمیشه گونی واقعا
    کیسه هم که می برم میشینم یه پدر مادر دارش رو انتخاب میکنم
    الان اون اتوبوسه شاید کلی هم دانشگاهی توش باشه
    یا حتی تو خیابون و دم در خوابگاه و اینا می بیننم
    همین مونده عکسم با این گونی برنجا دست به دست شه😭
    عکست میزنن اینستاگرام چهره ت شطرنجی میکنن زیرش کپشن متن سوزناک میزنن واست کمپین حمایتی تشکیل میدن😂

    از این کاور زیپ دارا بگیر. ده تومنن همه اموالت جا میگیره
    پاسخ:
    من اینهمه چس کلاس میذارم وقتی میرم دانشگاه ببینم یه کاری میکنی یه شبه به فنا برم 😂😂😂


    از اونا دارم خوابگاه س
    ولی به درد لباس و خوراکی اینا نمیخوره سنگین میشه جر میخوره
    بزرگم هست شیش نفر باید بیاد اونو واسم جا به جا کنه
    اونا فقط به درد تشک و پتو و بالشت بردن واسه بار اول میخورن
    یه سوال هزینه خوابگاه دانشگاه دولتی چند میشه حدودا؟
    پاسخ:
    اتاق چهار نفره ش میشه چیزی حدود سیصد تومن(دویست و خرده ای که واسه ترم مهر و بهمن یه مقدارکمی هزینه ش متفاوته) 
    البته اینم بگم که الان و در مدت تحصیل پولی بابت خوابگاه نمیگیرن
     بعد از فارغ التحصیلی قسط بندی میشه و همراه وام های دانشجویی که گرفتی ماهانه یه مقدار قسط میدی
    واسه ما که اینطور بود واسه شما هام احتمالا همینه
  • عبداله رضوی
  • مشخصه که اهل تنوع هستین که اینقدر وسایل دارین... چون اگه لباس زیاد نداشته باشین که جا میشه!


    پاسخ:
    من اهل تنوع هستم ولی متاسفانه تنوع اهل من نیست☹️
    دخترا کلا وسایل شون زیاده
    اونایی هم که کم می برن زود به زود رفت و آمد میکنن
    ولی من که برم تا سه چهار ماه دیگه و فرجه ها احتمالا برنگردم
    واسه همین باید لباس زمستونی و اینام ببرم از همین الان که خب وسایلم خیلی میشه
  • عبداله رضوی
  • ماشاا...
    پاسخ:
    😊
    عجب!
    تو هم میگی چس کلاس!
    دارم شک میکنم که همسایه مون باشی :|||
    پاسخ:
    این روزا همه میگن چس کلاس
    شما چطور؟
    بابا چس کلاس که بین المللیه دیگه😜


    أه فهمیدی دختر همساده تونم؟☹️
    إی بابا بازم که لو رفتم
    آره متاسفانه همونطور که فهمیدی من دختر یکی از همسایه هاتونم جناب ش ا فرزند ش😁
    مرسی از اطلاعتتون.شما الان برای ارشد میخونی؟
    پاسخ:
    😅😅😅😅
    نه بابا من ترم دو ام
    خودم تا ترم پیش ترمک بودم🤣
    فرزند ش؟

    عجب
    پاسخ:
    😁
    اشتباه بهت گفتن.‌ نخند :)
    پاسخ:
    خودت گفتی خو ☹️
    ععع؟
    حله‌. درسته‌. فک کردم کاملش از یکی دیگه شنیدی خواستم بپیچونم
    پاسخ:
    شایدم واقعا کاملش شنیده یا دیده باشم و این من بودم که یه دستی زدم و پیچوندم🤔
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی