هیچ...

نپرسید لطفا :/
از مسائل شخصیم بیشتر از اونچه که می‌نویسم نپرسید

خوبه که تنهام و میشه راحت گریه کرد

چهارشنبه, ۴ مهر ۱۳۹۷، ۰۸:۳۲ ب.ظ

جواب آزمایشم یه مشکلی رو نشون میده که شاید خطرناک باشه

وقتی چند دقیقه پیش رفتم پیش یکی از اینترنا واسه سوال در موردش میخواستم بزنم زیر گریه به زور خودمو نگه داشتم

قرار شد آدرس یه دکتر خوب رو بهم بده برم

تنها برم

باید تنها برم

می ترسم

امتحان داریم و انقدر ذهنم مشغوله که اصلا شاید تا فردا دق کنم بمیرم

درس خوندن که دیگه پیشکش

دلم میخواد همه چی رو ول کنم و فقط برم

دیگه نمی کشم

تا از دکتره نوبت بگیرم روانی میشم

واسه اولین بار تو عمرم هم باید خودم تنها برم دردم رو بگم

نظرات (۲)

  • بهاردخت ..
  • انشاالله مشکل خاصی پیش نمیاد براتون وحالتون خوب خوب میشه..نگران نباشین و آروم باشین 
    پاسخ:
    ممنون🙏
    یادم نیست آزمایش تیروئید رفته بودی یا چی،
    حالا هر وقت خواستی با ما هم به اشتراک بذار که چیه قضیه ش،
    خیلی هم هول نکن. کار درست همینیه که دقیقا داری انجامش می دی. اشک و فغان و اینا فایده نمی کنه اگه هم مشکل حادی باشه واقعا استرس بدترش می کنه. 
    اینترن حرفش قابل قبول هست تا حدی، ولی رو احساس های خودت و بقیه ی بچه ها حساب نکن. متخصص و فوق تخصص برو مطرح کن باشون. پشت گوشم ننداز. 
    پاسخ:
    احساس میکنم اینترنه فهمیده بود ترسیده م داشت دروغ می گفت
    چون میگفت چیزی نیست و اینا ولی معاینه م کرد انگار که چیزی بود
    و گفت فردا میره روزایی که دکتر هست رو واسم می پرسه و آدرس میده که برم
    اما احتمالا تا هفته آینده نباشه
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی