هیچ...

نپرسید لطفا :/
از مسائل شخصیم بیشتر از اونچه که می‌نویسم نپرسید

دیگه واقعا دارم زیر فشار امتحانا له میشم

سه شنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۷، ۰۲:۳۳ ب.ظ

واقعا دارم سرخورده میشم

نزدیک دو سه دور بیو رو بخونی و باز امتحانو خوب ندی :/

چرا آخههههههه؟

چند روز بود همه ش فکر میکردم خنگم

آخر رفتم از بچه ها پرسیدم شمام یه دور میخونین بعد دوباره که برمیگردین هیچی یادتون نمیاد و اصلا انگار نه انگار که خوندین؟

گفتن آره بابا ماهم یه فصل رو که تموم میکنیم میریم یه نگاه به فصل قبلیش میندازیم همه ش پریده

ل هم گفت من زنگ زدم به بابام گفتم مغزم افول کرده و خنگ شدم و اینا

که شکر خدا اینجا فهمیدم مشکل از من نیست و درسش شخمیه و همه اینجورین

ولی واقعا الان جای سواله که اینایی که ماکس میشن و نمره بالا چه غلطی میکنن واقعا؟؟؟ 

هر هفته م امتحان داریم تا برسه به فرجه ها و پایان ترم

یعنی تا بهمن باید یه سره درس خوند :(

نظرات (۱)

سرکلاس خوب گوش میدن و میرن خونه مطالعه دارن و طی ترم مداوم در حال خوندنن :/
پاسخ:
چطور میرسن آخه لامصبا :/
همه شم تکست میخونن🤦‍♀️
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی