هیچ...

نپرسید لطفا :/
از مسائل شخصیم بیشتر از اونچه که می‌نویسم نپرسید

دیو*ث کی بودم من؟

چهارشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۸، ۰۸:۴۴ ب.ظ

یکی از بچه های کلاسمون

خیییییلی رو نمره حساسه

اکثرا هم ترمای پیش با اینکه چند برابر من میخوند نمره ش کمتر میشد و قشنگ از حرص می ترکید و چند بار به رومم آورد

ولی این ترم داره جررر میده که نمره هاش بالا شه

دیروز بعده امتحان بهم یه تیکه انداخت

بد موند سر دلم

گفتم تا حالشو نگیرم ول کن نیستم

از دیروز بد قفلی زدم روش

نمره های آنا که اومد خیلی خوب نشده بودم اون از من یه عالمه بهتر شده بود

بعد به یکی از پسرای کلاسمون که با دختره رابطه داره نمره مو یه ذره بالا تر از دختره گفتم😄

نمره یکی دیگه از بچه ها رم بالاتر گفتم😂

بعد این دختره میدونست که من واسه آنا بخش جنین و یه جلسه از چهار و نیم جلسه رو هم نخوندم دیگه

ولی این خودش همه رو کامل چند دور جویده بود

خلاصه به چند دقیقه نکشید که پسره به گوشش رسوند و اینم دیگه از حرص ترکیده بود

بچه ها گفتن نشسته به گریه کردن

ل اومد گفت نارنج خیلی عوضی و تخم *سگی😂

خدا کنه هیچوقت جلو چشمت نیوفتم

کاری با دختره کردی انقدر ناراحته که من اگه میوفتادم هم انقدر ناراحت نبودم🤦‍♀️🤣

ف هم گفت من نذر کردم هیچوقت با من چپ نیوفتی این کارا چیه تو می کنی آخه😂

گفتم میخواست رو نمره ملت حساس نباشه

الان تو مثلا نمره ت بهتر شده

یا اون خودش بهتر شده مگه من به کفشمه؟

اگه انقدر سرش تو باسن ملت نبود الان اونم شاد و خوشحال از نمره ش داشت لذت می برد

الانم تازه اولشه تا آخر امتحانا وضع همینه

تا دهن شو سرویس نکنم ول کن نیستم

به 💩 خوردن میندازمش ها

الان که به قول ف داره تو اشکاش شنا می کنه

ولی تا آخر امتحانا کاری میکنم که خون گریه کنه عن خانوم

نظرات (۵)

چقدر بی عفت کلامی نارنج جون 😲
پاسخ:
همینه که هس 😁
چه پست غم انگیزی.
چه روابط غم انگیزی.
چه ارزشهای حقیری.
چه آدمهای قابل ترحمی.
چه کلمات سخیفی.
بدا به حال این جامعه.
بدا به حال این جامعه به این قشر فرهیخته اش.
بال بگشا و صفیر از شجر طوبی زن / حیف باشد چو تو مرغی که اسیر قفسی

پاسخ:
قشر فرهیخته؟؟؟
من هیچوقت ادعای قشر فرهیخته بودن نداشتم و ندارم
نظر شمام واسه خودت محترم
تاسفم زیاد نخور سیر میشی :) 
به غیر از دیوث کجاش بی ادبانه ست.
بد نبود چندان.
پاسخ:
اصا بدم بوده باشه
مگه همه باید خوب باشن؟ یا صلاح خوب و بد من دست بقیه س؟ 
باور نمیکنم تو دانشگاه هم از این رقابت های مسخره باشه!
آخه به نمره ی بقیه چی کار داره؟!
شایدم باید باور کنم. چون دیدم بچه های سال پایینیم اصلا به همدیگه جزوه نمیدن! 
پاسخ:
باور کن
چون یکی از بچه ها بهش گفته بود تو که خودت نمره ت خوب شده چرا نگرانی؟ 
گفته بود نه من نگران نمره ی خودم نیستم نگران نمره ی بقیه م :/
حستو می فهمم 
من خودم ادم سازگار با محیطی هستم 
اما اگر رودنده لج بیفتم تا دهن طرف روکاملا صاف نکنم ول کنش نیستم
پاسخ:
دقیقا الان قفلی زدم رو یارو بیرونم نمیکشم😁
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی