هیچ...

نپرسید لطفا :/
از مسائل شخصیم بیشتر از اونچه که می‌نویسم نپرسید

خشم نارنج

شنبه, ۸ تیر ۱۳۹۸، ۰۹:۳۲ ق.ظ

پیدا شد

رفتم سر کمدا

هر کارتونی که با یه حرکت مثل آدم باز می شد رو باز کردم

بقیه رو جر دادم

هر وسیله ای هم سر راهم بود از اون بالا با حرص پرت می کردم پایین

فرقی هم نمی کرد وسیله خودم باشه یا دیگری

آخرم تو انباری پیداش کردم

نمیدونم چم شده بود یهو انقدر قاطی کردم

یعنی می دونم ها

از بس که هر دفعه من رفتم و خبر مرگم برگشتم دیدم کمد و قفسه و میز و هر کوفتی که دارم زیر و رو شده

هرچی هم میگم به وسایل من دس نزنید یاسین خوندنه

این بارم که دیگه قشنگ کمدم رو درو کردن و تقریبا همه وسایلش رو یا بردن انباری یا کمدای بالا گذاشتن

باز همه شو بر می گردونم سر جای اول

هی ببرن

من باز بر می گردونم

تا ببینم آخرش کی خسته میشه

کلاسور ها رو هم دوباره می برم میذارم سر جاش ببینم کی تستیسش رو داره یه میلی متر تکونشون بده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی