هیچ...

نپرسید لطفا :/
از مسائل شخصیم بیشتر از اونچه که می‌نویسم نپرسید

فک کنم بیش فعالم :(

پنجشنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۸، ۱۲:۱۱ ق.ظ
از اول تعطیلاتم یه کتاب تموم کردم
دومی رو در حال خوندنم
گواهینامه گرفتم
هر روز ساز تمرین میکنم
یه نیمچه مسافرت رفتم
هر روز همه مجازی جات رو شخم میزنم
و کلی با دوستام زر میزنم
چند روز رو مشغول طراحی و اجرای سقف اتاق بالا بودم :دی
امروزم رفتم رنگ درست کردم و سقفه رو رنگ کردم
فردا میرم یه دست دیگه م رنگش میکنم
بعد میریم تو کار آشپز خونه
دو روزم هست که زبان کار میکنم
ولی هنوووز
احساس میکنم اونطور که باید از تابستونم استفاده نمیکنم
داره هدر میره☹️
میخوام برم از این نخ تریکو ها بخرم بشینم به تریکو بافی
حالا هیچیم بلد نیستما
ولی خو سرگرمم میکنه
خیلی احساس علافی میکنم
مامان راس میگه که نمیتونم بیکار باشم و اگه باشم دیوونه شون میکنم🤷‍♀️

نظرات (۱)

دقیقا چیکار باید بکنی ک نکردی؟؟؟

تریکو خیلی خوبهههه.منم تو فکر انداختی برم یاد بگیرم😍فک کنم تو یوتیوب بشه اموزشاش رو پیدا کرد
پاسخ:
نمیدونم یه کار خفن مثلا که تو چشم باشه و راضیم کنه
مثلا بشینم کل گات رو ببینم :دی
یا یه کار گنده دیگه ، یه چیز دهن پر کن


آره خیلی چیز میزای بامزه ای میشه باهاش درست کرد
زودم تموم میشه مثل بافتنی زمان بر نیست
تو اینستا و اینام زیاد هست آموزشش
فقط باید همت کنم برم نخ و قلابش رو بگیرم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی