هیچ...

نپرسید لطفا :/
از مسائل شخصیم بیشتر از اونچه که می‌نویسم نپرسید

منم ریدم با این رفیق رفقام

يكشنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۵۰ ب.ظ

ملت کی میخوان بفهمن وقتی به من پیام میدن و سین نمی کنم

یعنی دوس ندارم سین کنم

لازم نیست بیان اس هم بدن که برو فلان کوفت رو چک کن

بهمان درد رو چک کن 😒


اومده پیام داده فلانی واس تولدت فلان چیزو استوری کنم؟

قبلا یه بار گفتم نمیخوام اصلا کسی استوری و اینا بذاره

بعدم الان انتظار داره مثلا چی جوابشو بدم ؟

وای آره خوبه دستت درد نکنه خیلی خیلی ممنونم؟😐😐😐

خدایا من چرا انقدر در همه زمینه ها ریدم 😭

اگه بی منته دیگه گفتنش چیه؟

بعد میگین مثبت درمورد شون فکر کن و فلان :/

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی