هیچ...

نپرسید لطفا :/
از مسائل شخصیم بیشتر از اونچه که می‌نویسم نپرسید

وقتی میگم با یه مشت عتیقه هم کلاسم یعنی چی

سه شنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۸، ۰۱:۲۰ ق.ظ

ف هف هش ده تا استوری گذاشت واسه تبریک تولدم از گندکاریا و خیره بازیام :/

ولی خب درکل با نمک بود خوشم اومد

 

استاد استوری گذاشت و ل و گلگلی هم پست گذاشتن اونا آبرومندانه بود باز

 

قلی دو صفحه متن تبریک برام نوشته

قشنگ نود و نه درصدش رو رید بهم :/

گفتم شب تولدم کظم غیظ میکنم نادیده میگیرم ولی بعدا حالتو می گیرم😒

فقط کم مونده بود تهش یه آرزوی مرگ کنه برام :/

 

یکی دیگه از بچه هام استوری گذاشته بود اونم باز با .. نمک بازی قشششنگ رید بهم و ابرو بری کرد😶

 

و اما خفن ترین شاهکار برمیگرده به سیریش خانوم

من با این سیریش خانوم کارد و پنیرم

تا الان شونصد بار باهم دعوا کردیم

بعد پارسال اومد گیر داد که واسه تولدم استوری بذار تبریک بگو :/

تازه با گوشیم عکسم مینداخت که ازش عکسم داشته باشم🙄

منم گفتم برو بابا و نذاشتم

آخه استوری میذاشتم چهار روز دیگه بچه ها نمی گفتن تو چرا انقدر دو رویی؟ از یه طرف ازش بد میگی و باهاش دعوا داری از طرف دیگه استوری تبریک میذاری واسش

بعدم چرا باید واسه کسی که ازش خوشم نمیاد و انقدر پرروعه استوری بذارم و قربون صدقه برم :/

 

خلاصه ییهو دیدم سیریش خانومم برام استوری گذاشته و ماچ و قلب و اینا

وسطاشم یه تیکه ای انداخته که بی اعصابی🤦‍♀️😂

رفتم تشکر کردم و جواب تیکه شم دادم و یکم کل کل کردیمو خلاصه باز گفتم روز تولدم اوقات تلخی نکنم حالا دیگه استوری گذاشته حداقل نرینم بهش

بعد آخراش داشتیم تعارف و اینا می کردیم گفتم زحمت کشیدی و اینا عروسیت جبران کنیم

برگشت گفت عروسی پیشکش تولدم جبران کن :/

یعنی انگار عملا گفت امسال باید واسه تولدش استوری ای پستی چیزی بذارم😳😳😳

فک کن

آدم انقدر پررو

حالا من که خودمم جبران می کردم یه جوری که مدیون این عن خانوم نمونم

هرچندم واقعا از ته دل میگم راضی نبودم این بخواد برام از این کارا کنه

ولی خو آددددم انقدرررر پررو

والا من با دوستای صمیمی خودمم اینجور نیستم

انقدر باهاشون تعارف دارم که نگو

این چطور آخه روش میشه من موندم

خدایا اینا رو چطور آفریدی قربونت برم من آخه

 

یکی دیگه مونم اومد دایرکت یه پیام نوشت (تولدت مبارک) و چندتا استیکر و رفت😂😂😂

دیگه هیچ جمله ای بعدش نگفت 😂😂😂

انگار فحش گذاشته باشن واسه هرکی تبریک نگه

اومد فقط محض خالی نبودن عریضه😂

 

ب هم اومده بهم تبریک بگه

اول سلام احوال پرسی میکنه بعد ته سلام احوال پرسیش استیکر خنده میذاره :/

یعنی فقط خدا جمیعا شفامون بده 😐😐😐

 

 

بعدا نوشت: آها اینو یادم رفت بگم

یکی از پسرامون یه بار اومد ریکوئست داد و ما هم فالوش کردیم و تمام

یه مدت بعد دیدیم به جز سه چهار تا از دخترای کلاس ورداشته همه رو انفالو کرده :/

بلاک انبلاکم نه ها

فقط آنفالو

مثل این پیجا که ریک میدن بعد که فالو می کنی آنفالو می کنن تا فالوور هاشون بره بالا

ما هم دیدیم بی ادبی کرده و حالا ما هم کشته مرده ش نیستیم که بخوایم فالو داشته باشیمش این شد که همه مون جمیعا انفالوش کردیم

الان امشب باز ریکوئست داده بهم :/

فعلا قبول نکردم

نمیدونمم چیکار کنم همینجور مونده

میگم مگه من عنتر دست اینم هی فالو کنه هی آنفالو کنه 😒😒😒

نظرات (۲)

عه تولدت مبارک نارنجی😍😍😍

من با این استوری تولدا که میزنن طرفو میترکونن کاملا موافقم به جز تولد خودم البته😁

پاسخ:
مرسی ممنونم 🤗

ولی ترکوندنم اونم چه ترکوندنی 🙄

عه بح بح تولدتون  مبارک یوهو. من دقیقا حواسم بود وسط تابستان به دنیا آمدی. امروز فهمیدم یکی از عزیز های دل من هم متولد امروزه دیگه هیچ وقت تولد هیچ کدامتون را یادم نمی ره.

 

اتفاقا خوش به حالت خیلی دوست های زیاد و اهل حالی داری پس همین که زدند اینستاگرام را برایت ترکوندند. یعنی مثلا الآن حرص می خوری با این حرکاتشان ولی فرض کن اگر نبودند و هیچ تبریکی نمی گرفتی حسش ده برابر افتضاح تر بود!

 

امیدوارم کلی خوش بگذره در این سال جدید. سلامت باشی و این صحبت ها.

یک مطلب جدید خواندم اخیرا روی خودم خیلی اثر گذاشت، تقدیم به تو در این روز تولدت:

 

مصری های باستان اعتقاد داشتند بعد از مرگ فقط دو سوال از شما می پرسند:

+ آیا خندیدی؟

+ آیا خنداندی؟

 

بخندی کلی.

 

من سیریش خانوم رو دوستش دارم. شخصیت باحالی داره. :))))) تجربه ثابت کرده این آدم های بی تعارف ته دلشان هیچی نیست و همان چیزی هستند که نشان می دند.

 

دیگه دوست هایت، همه رو قاطی کردم، والا پست ها را هم خواندم اکثرا ولی الآن ف و لام و گلگی و قلقلی همه با هم قاطی شد نمی دونم چرا!

 

پاسخ:
خیلی مرسی ممنونم
اما خب فک کنم یه اشتباهی پیش اومده
چون من متولد 14 مردادم و اون دوست عزیز احتمالا 15 باشه :)))



آره دم شون گرم واقعا
ولی خب علاوه بر اینستا
زذن خودمم ترکوندن اصن یه وضعی :/
خیلی سعی کردم با جنبه باشم که چیزی بهشون نگم
طوری که یکیشون برگشت بهم گفت اگه یه درصد احتمال میدادیم یکی بیاد بگیرتت الان دیگه هیشکی نمیاد :/
ولی خب آره ناشکری نباید بکنم
بقول تو دوستام اهل حالن حالا من یه وقتایی غر میزنما اما خوبن راضیم درکل
تقریبا برای هیچکدوم دیگه از بچه هامون به اندازه من برا تبریکش سنگ تموم نذاشته بودن
حالا این وسطا یه ذره م سوژه م کردن که نمکش بود دیگه


مرسی به توهم خوش بگذره و از این تعارفا :دی

امممم راستش به جمله ش خیلی فکر کردم
خندیدم؟ نه خیلی
خنداندم؟ اونم نه خیلی
ولی رنجیدم؟ آره زیاد
رنجوندم؟ خیلی زیاد تر
رنجش ها به خنده ها می چربه
برایند بخوای بگیری تهش فک نکنم چیز خوبی شه

آره بچه ها میگن ساده س و بی شیله پیله
همه چی رو هم میاد میگه
اما خب حقیقتا من نمیتونم تحملش کنم
همینجور ساده ساده میاد خودشو وبال آدم می کنه
یعنی از کاراش نگم برات که از کله م دود بلند میشه🙄

قلقلی :دی
چقدر به این قلقلی که نوشتی خندیدما
اتفاقا بهشم میاد :دی
شاید یه بار که اذیتم کرد بهش گفتم😂😂😂

بابا قلی که معلومه
گلگلی هم هم اتاقیمه
ولی در مورد تک حرفی ها راست میگی قاطی میشن
یه اسم کامل هم برا اینا به زودی پیدا میکنم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی