هیچ...

نپرسید لطفا :/
از مسائل شخصیم بیشتر از اونچه که می‌نویسم نپرسید

از عوارض نیمچه آشنایی والدین با تکنولوژی

دوشنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۶، ۰۱:۲۵ ق.ظ
جدیدا به یه فاجعه ای پی بردم
مامانم داره زرت و زرت واسه ملت فا*ک می فرسته :/
بنده خدا نیتش هم خیره ها
تو تلگرام یه چیزی رو که می‌فرسته بعدش میخواد از این پیاما که با انگشت به سمت بالا اشاره میکنن بفرسته
بعد از شانس گوه ما از بین اون همه انگشت زارتی می‌ره سر وقت فا*ک :/
الان چند روزه دغدغه م اینه که چطور فرق این انگشتا رو بهش بفهمونم
زشته مادر من
زشته
من الان چه گلی به سرم بگیر
بیام چی بهت بگم خو
چرا آدمو میذاری تو آمپاس
نه میتونم بهت بگم
نه میتونم ولت کنم همین دو چیکه آبرومونم به فا*ک بدی :/

نظرات (۳)

بابای من استیکر عشوه طور لیلا فروهر میفرسته...فک کن!


خونه نو مبارک!
پاسخ:
ما قطره قطره این آبرو رو جمع کردیم که اینا همینجوری دارن به فناش میدن :/

سلامت باشی
وااااااااای😂😂😂😂😂😂🤦🏾‍♀️🤦🏾‍♀️
واقعا ادم می مونه چی بگه...ببین سال نویی چه دغدغه هایی برای ادم میسازن
پاسخ:
والا بوخودا
این دم عیدی من باید استرس اینکه مامانم واسه بقیه فا*ک نفرسته رو هم داشته باشم :/
😂😂😂😂😂😂😂

واااای


آقا این بیان چرا ایموجی نداره
یا داره و من پیداش نمیکنم


پاسخ:
:)


نه فک کنم نداره
باید دست به دامن ایموجی های گوشیت بشی :/
الان خودمم که دارم با لب تاب تایید میکنم نمیتونم ایموجی بذارم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی