هیچ...

نپرسید لطفا :/
از مسائل شخصیم بیشتر از اونچه که می‌نویسم نپرسید

منه نفرت انگیز

جمعه, ۳ فروردين ۱۳۹۷، ۱۰:۴۲ ق.ظ

به این نتیجه رسیدم که تلاش واسه تغییر دادن خودم فقط و فقط باعث گند خوردن بیشترم میشه

تغییرها با دید مثبت ایجاد شد اما تمام نتایجش منفی بود

گفته بودم که می‌خوام همین اول کاری روابطم با آدما رو درست پایه ریزی کنم و شخصیتم رو عوض کنم و...

نتیجه ش چی شد؟

منی که به شدت ازش نفرت دارم

پشیمونم

می‌خوام همون گهی بشم که بودم

شخصیتی که طی بیست سال شکل گرفته رو دیگه نمیشه تغییرش داد

فقط شاید بشه نقش بازی کرد

که این نقش بازی کردنه صد برابر بدتر از اون شخصیت هرچند مزخرفه

بیرون کشیدن ازش هم سخته

اشتباه کردم

اشتباه کردم

اشتباه کردم

کجاش رو نمیدونم

دلیلشم نمی‌دونم

 اما اینو می‌دونم که بدجور ریدم

آبم قطعه

حس میکنم در آویزون ترین و منفور ترین حالت زندگیم قرار دارم

از همه جا رانده

خدایا کمکم کن دیگه تحمل این جو واسم مشکله

اگه تاوانه یا هرچی تمومش کن دیگه

به اندازه کافی تنبیه شدم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی