هیچ...

نپرسید لطفا :/
از مسائل شخصیم بیشتر از اونچه که می‌نویسم نپرسید

حالا میام میگم

چهارشنبه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۷، ۰۵:۴۸ ب.ظ

اینو گذاشتم که حتما بیام به زودی بنویسم اتفاقات این چند روز رو




خب خب خب

اول از چی بگم

از اون دختر تفلونه که ریدم بهش

خب از ویژگی های بارز من کینه شتری بودنمه

یعنی کسی پا رو دمم بذاره و بعدش باهام خوب هم بشه

من شده ده سال دیگه تلافیش رو سرش در میارم

و اما دیشب موقعیتش پیش اومد که حال این نکبت رو بگیرم و گرفتم

اما به صورتی که نفهمید کار منه

نمیدونه از کجا خورده و نیم درصد هم به من شک نمی کنه

به این چی میگفتن؟؟؟آها تقیه :)

البته فقط من نبودما

تازه من خانومی کردم زیر پوستی ریدم بهش

دیشب که بعد از چندین مورد متوالی رو مخ بچه های کلاس رژه رفت

خیلیا رو در رو سرویسش کردن

که اون به مراتب دردش بیشتر بود


آها آها یادم اومد اینا همش چرت بود

این خط اول پست رو که نوشتم بعدش خوابیدم

الان یادم افتاد واسه چی میخواستم پست بذاریم

هم اتاقیم ورداشت با چندتا از پسرامون رفت بیرون

تا اینجاش به من هیچ ربطی نداشته و ندارد و نخواهد داشت

نه دخالت کردم بگم برو

نه گفتم نرو

خودمم زدم به ندونستن

حالا من خواب بودم

خانوم که از ددر برگشت نشسته پیش هم اتاقی های دیگم در مورد ماها چرت و پرت گفتن

منم با صداش بیدار شدم ولی دیدم خیلی ضایعست بخوام پاشم همون‌جوری یه پنج دقیقه خودمو زدم به خواب تا در و گهر فشانیش تموم شه

داشت می‌گفت که این دخترای کلاس ما فلان و بهمانن و با پسرا نمیان بیرون حالا انگار قراره چی بشه

که خب البته منم شامل این دخترایی که میگفت میشدم

می‌گفت به یکی شون گفتم بیاین با پسرا بریم برگشته گفته نه دخترونه بریم

بعد بقیه هم اتاقی هامم اخ و پیف کنان تاییدش میکردن که یعنی ما ها که نرفتیم چقدر املیم وفلان

و خلاصه هم اتاقیم رفته بود بالای منبر و در مورد اینکه بیرون رفتن با پسرا چقدر خوبه و سالمه می‌گفت :/

می‌گفت پسرا تنها برن میرن سراغ مواد و اینا

دخترا تنها میشینن به غیبت کردن

ولی دو گروه باهم خیلی خیلی سالم تره

خلاصه حرفاشو خیلی یادم نیست منگ خواب بودم ولی داشت مسخره میکرد ماها رو دیگه

الان من حرفم اینه

خانومی که مدعی میشی خودت نرمالی و ماها اسکل و املیم

به نظرت طبیعیه که تو یه دوست صمیمی دختر نداری و همش با پسرا میپلکی

با دخترا بیرون نمیری ولی تا میفهمی پسرا می‌خوان برن آویزونشون میشی

ما نرمالیم یا تو و امثال تو که سه چهار نفر بیشتر هم نیستین

و اینو بدون که اگه تو به ماها میگی امل ما هم به تو و امثال تو میگیم خرااااااب

این کارایی که تو می‌کنی هم هیچ کدومش افتخار نیست

که میشینی همه جا جارش میزنی و بقیه رو دست میندازی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی