هیچ...

نپرسید لطفا :/
از مسائل شخصیم بیشتر از اونچه که می‌نویسم نپرسید

هیچ چیز از هیچکس بعید نیست

پنجشنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۷، ۰۹:۵۹ ب.ظ
یه بار فهمیدم دوتا از سر به زیر ترین و نجیب ترین و معصوم ترین بچه های کلاسمون رل زدن
با خودم گفتم نه بابا اینا که اصلا اهلش نیستن
امکان نداره
یعنی حتی به چشمای خودم شک کردم ولی به اونا نه
الان امشب گندش در اومد که بعععععله
و من همچنان دارم به خودم میگه نههههه امکان نداره
دختره چادری
مذهبی
پسره...
همون هفته های اول...
قبل از عید...
یعنی اگه توصیفشون کنم شما هم میگید امکاااااااان نداره
و من هیچ
من نگاه :/
فک کنم دیگه فقط من سینگل شونم
بقیه یا رل زدن یا در شرف رل زدنن
چشم امیدم فقط به این دو تا بود
سرعتشونم چه بالاست لامصبا
یواش تر یخرده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی