هیچ...

نپرسید لطفا :/
از مسائل شخصیم بیشتر از اونچه که می‌نویسم نپرسید

به گوه خوردن افتادن رو که دیگه میدونین چیه؟؟؟

يكشنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۹۷، ۰۵:۰۰ ق.ظ

خدایا این میانترم جنین رو خوب شم

قول میدم از این به بعد مثل آدم درسامو بخونم

قوله قوله قول


پی نوشت:یه چیزی که خیلی عجیبه اینه که من از صبح تا شب تو سالن مطالعه ام

اما یه فصل رو هم در روز نمی رسم بخونم

مدام میرم سراغ گوشی و بیرون پیش این و اون و فک زدن و...

بعد هرکس میاد منو میبینه که صبح تا شب اینجام با چشمای چهار تا شده فکر می‌کنه که حالا من چقدر درس میخونم

یکی شون نصفه شبی اومده میگه فصل چندی(بچه پر روی فضول کلاس اولی)

میگم فلان

میگه دور دومش دیگه :/

فقط به گفتن اینکه نه دور اولمه بسنده کردم و دیگه نگفتم که همینم روخوانی کردم و هیچی بارم نیست که بیشتر از این آبروم نره

(ولی خیلی پر روئه ها دختره بعدشم میگه ساعت چند میخوای بخوابی؟بچه پر رو بزنم نصفش کنم دست از این سرک کشیدناش برداره)


خلاصه از همه بیشتر پای کتابمم بعد از همه کمتر درس میخونم

چیه سرش واقعا؟

بعد هم اتاقیم صبح تا شب می‌ره میگرده خوش میگذره و... بعد یه خرده که میشینه پای کتاب واقعا میخونه و سراغ هیچی نمیره

اونوقت اینطوریه که اسم من خر خوان در رفته و هنوز یه دور هم کتاب رو نخوندم و آنچه که خوندم رو خوانی بوده

بعد این دختره فول فوله همه ش رو و تمامش رو خونده

طرف رل زده ، بیرون می‌ره ، تفریح می‌کنه ،خوش میگذرونه ، به خودش می رسه و آخرشم درسش رو میخونه

بعد منه بدبخت مثل چغندر چپیدم یه گوشه پای کتاب به هیچ کاری هم نمی رسم درسم نمی‌خونم

قضیه چجوریاس؟اینا ژن شون خوبه؟ژن برترن؟ما بنجلیم؟چی میشه که اینطور میشه آخه

نظرات (۱)

نه بابا طرف فقط تمرکز داره رو درسش ☹
پاسخ:
همین دیگه سوال منم همینه
چطور تمرکز داره رو درسش؟
خیلی سخته خب :/
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی