هیچ...

نپرسید لطفا :/
از مسائل شخصیم بیشتر از اونچه که می‌نویسم نپرسید

کاش بشه که برم

جمعه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۷، ۰۴:۳۹ ب.ظ

دلم میخواد نمایشگاه کتاب رو بیام

دیشبم به مامان اینا گفتم که میرم نمایشگاه رو

می‌خوامم بیام ها اما نمی‌دونم شرایط چطوری میشه و چه روزی جور میشه

نمی‌خوام با کلاسامون تداخل داشته باشه

واسه همین واسه گرفتن بن نمایشگاه شک دارم

میزنم که بن رو بگیرم هم میگه اطلاعاتت رو واسه ما نفرستادن

نمی دونمم کجا برم بگم اطلاعاتم رو بفرستن

از سال بالایی ها هم که میپرسم بلد نیستن :/

حالا شنبه یکشنبه ببینم چه خاکی تو سرم میریزم

نظرات (۱)

خاک به سرشون، 
حالا تو احتمالا ترمک هستی اینجوریه،
آقا من تا پارسال بن می گرفتم همه چی شیییک تمیییز، حالا امسال یهو ناموجود شده خاک بر سر این بانک اطّلاعاتی شون کنن.
برو امور دانشجویی دانشگا.
متاسفانه تا یک شنبه هم وقت داره... تمدید شه امیدوارم.
من گمان نمی کنم تا اون موقع اطّلاعات من فرستاده شه. روانی ها. من بدون بن چی کاااار کنم... مسخره ها.
پاسخ:
تو که ترمک نیستی دیگه چرا؟؟؟
اطلاعات تو که دیگه باید باشه :/
حالا تا یکشنبه اگه تونستم غلطی بکنم که هیچ
اگه نشد دیگه باید دست تو جیب مبارک مون کنیم و همه پول کتابا رو خودمون بدیم :(
بدبختی پول مولم ندارم اونقدر :/
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی