هیچ...

نپرسید لطفا :/
از مسائل شخصیم بیشتر از اونچه که می‌نویسم نپرسید

خدایا این دفعه رو هم خرم رو از پل بگذرون

دوشنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۶:۲۸ ب.ظ

اون هفته که امتحان جنین داشتیم

شبا تا دیر وقت جنین میخوندم

این شد که صبحا یه سری از کلاسایی که حضور غیاب نداشت رو نمی رفتم

از جمله همین جنین که نرفتم

حالا طرف همون جلسه یه سری فیلم گذاشته بود

و قبلا هم به ما گفته بود که چند تا فیلم جنین واسش ببریم که نمره داره

منم چند وقت پیش یه سری فیلم بردم تا هفته پیش که به یه فیلم جالب برخوردم

امروز گفتم خب اینم ببرم که حتما نمره ش رو بگیرم

حالا حدس بزنین چی شد؟

همون فیلمی رو برداشتم بردم که هفته پیش غایب بودم سر کلاس گذاشته بود :/

من که خبر نداشتم

یهو فیلمه رو باز کرد گفت این همونیه که سرکلاس گذاشتم مگه واسه کلاس شما نذاشتمش؟

منم گفت نه نذاشتی :/

هیچی دیگه

الان دعا دعا میکنم پاس شم فقط

خدایا به خیر بگذرون 

سعی میکنم دیگه از این گشاد بازیا در نیارم و کلاسا رو برم :(

حالا هم نمی‌دونم چه غلطی بکنم

همینجور ولش کنم شاید یادش بره

یا برم بگم مثلا اون لحظه سر کلاس نبودم یا چی

فعلا که ترجیحم اینه که به روی مبارکم نیارم

نظرات (۱)

به نظرم چیزی نشده ک، استرس چرا؟
خب خیلی اتفاق طبیعی ای هست راستش... غایب بودی اون جلسه دیگه. مشکلش چیه؟

راستی اون فیلمه که من معرفی کردم چی شد. :^ چی گفت.
پاسخ:
مشکل اصلی اینجاس که من ریدم
هول کردم نگفتم غایب بودم
ور داشتم گفتم نه نشون ندادین فیلم رو به ما
بعد که اومدم بیرون از بچه ها پرسیدم گفتن که آره نشون داده :/

خاک بر سر اونا رو اصلا نگاه نکرده بود
شانس گند من همین یه دونه فیلم که توش گند زدم رو باید نگاه میکرد که مچ من گرفته شه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی