هیچ...

نپرسید لطفا :/
از مسائل شخصیم بیشتر از اونچه که می‌نویسم نپرسید

من از اولشم اشتباهی بودم

جمعه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۷:۰۸ ب.ظ

هنوز این رفیق فابریک نداشتنه رو مخمه

راستش تصورم این بود که میام دانشگاه و چند تا دوست خفن پیدا میکنم و میترکونیم و...

اما الان نه تنها چیزی رو نترکوندم بلکه یه دوست نسبتا درست حسابی هم ندارم که الان تک و تنها غم باد کردم گوشه اتاق و در حال پوسیدنم

یه سری ها رو من می‌خوام باهاشون باشم اما اونا نمی‌خوان

یه سری هام می‌خوان که با من باشن اما من نمی‌خوام

خلاصه که هیچی جفت و جور نمیشه چرا؟؟؟

نظرات (۱)

راحت نمیگیری و الکی خوش نیستی. دوست داری وقتت واسه کسی بزاری که ارزشش داشته باشه. همچین کسی هم کم پیدا میشه و زمانبره پیدا کردنش.  دلیلش فک کنم همین باشه‌
پاسخ:
چرا واقعا؟؟؟
چرا پیدا نمیشه؟؟؟
من اگه همین فرصت دانشگاهمم از دست بدم دیگه تمومه
و تا آخر عمرم بی رفیق فابریک می مونم
احساس میکنم آدما هرچی سن شون بالاتر میره انتخاباشون از جمله انتخاب دوست سخت تر میشه
و همچنان من موندم و بزم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی