هیچ...

نپرسید لطفا :/
از مسائل شخصیم بیشتر از اونچه که می‌نویسم نپرسید

و بازم من و بازم لافی

جمعه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۲:۴۷ ق.ظ

به لافی میگم واسه تولد فلانی کادو نمیگیری

که باهم بگیریم

میگه اگه تولد گرفت و دعوتمون کرد کافه مثل بهمانی واسش میگیریم

اگه دعوت مون نکرد که دیگه نمی‌گیریم

تو ذهنم اومد که مگه خود تو دعوت کردی یا شیرینی چیزی دادی که واست کادو آوردیم

ولی هیچی نگفتم بهش

سکوت کردم و دارم با خودم فکر میکنم که مردم زرنگن

و چه حساب کتاب بلدن

نه مثل من پخمه

بعد چقدرم لاف میاد که ما الیم و بلیم و لاکچری ایم و فلان :/

هرچقدرم به روش میارم و تیکه بارش میکنم به روی مبارکش نمیاره

نظرات (۱)

لذت هدیه به بی‌توقع دادنشه. 
زرنگی‌ها گاهی فقط ظاهرا زرنگی‌ان.
پاسخ:
نمیدونم ولی الان که بعد از مدت ها دارم جواب این کامنت رو مینویسم شاید یه خرده نظرم عوض شده
یعنی چیزایی دیدم که نظرمو عوض کرده
به نظرم همیشه هم لازم نیست واسه کسی که لیاقتش رو نداره و بی چشم و روئه بی توقع مایه بذاری
شاید گاهی این خساست ها لازم باشه...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی