هیچ...

نپرسید لطفا :/
از مسائل شخصیم بیشتر از اونچه که می‌نویسم نپرسید

دهنم سرویس شده

دوشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۷، ۰۶:۵۴ ق.ظ

قول میدم از ترم بعد تو طول ترم درس بخونم

قوله قوله قول

این ترم اولیه خیلی چیزا دستم اومد

تا خودت تجربه نکنی نمیفهمی

فرجه ها رو هم که دارم به بطالت میگذرونم

آناتومی هم که هرچی بیشتر میخونی بیشتر قاطی میکنی

نصف فوقانی و نصف تحتانیم مونده

تو امتحانام یه نصفه روز وقت داره

الان من چه غلطی بوکونم؟؟؟

همین ترم اولی نیوفتم یه وقت؟؟؟؟

آخه این انصافه واسه ترمکا آناتومی بذارن؟

اونم با همچین استادی که میخواد از ما یه پا استاد آناتومی بسازه

و با خباثت سر کلاس میاد میگه این جمع نصف تون ترم بعدم با خودم دارین :/

سیصد صفحه رفرنس و یه عالمه جزوه رو من چجوری بچپونم تو مغزم

اونم چند روزه

😭😭😭


بابت کامنتا روم سیاه

این همه صبر کردین

تا بعد امتحانام صبر کنین بعدش قوله قول میدم تایید کنم

نظرات (۲)

:))
پاسخ:
باشع :/
اصفهان می خونی؟
دکتر بهرامیان، آناتومیتونه؟
پاسخ:
نه
و طبیعتاً نه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی