هیچ...

نپرسید لطفا :/
از مسائل شخصیم بیشتر از اونچه که می‌نویسم نپرسید

وقتی ریدی و آب قطعه

چهارشنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۷، ۰۶:۵۶ ق.ظ

از وقتی اومدم دانشگاه فهمیدم که نمره ده چقدر دووووووره

چقدر سخته

چقدر دست نیافتنیه 

خاک بر سرم

تو مدرسه اگه نوزده میشدم تا دو روز گریه میکردم

الان انقدر تباه

یعنی تنها آرزوم اینه هیچ درسی رو نیوفتم

مخصوصا مخصوصا آناتومی

و بهداشت

هه

چیه از بهداشت خنده تون گرفت

آره خب چون استاد عوضی مثل استاد ما نداشتین

دویست و بیست صفحه رفرنس که هیچیش رو نخوندم و گفته هفت نمره از اون میاد

جزوه شم یه توک زدم و سیزده نمره داره

سوالات تستی تشریحیه

میگن هم وحشتناک سوال میده

تو گروه سال بالایی هامون نفوذ کردم فک کنم نمره هفده یا هجده به بالا نداشتن

این یعنی خیلی هم خوب بخونی و خرخون باشی حداقل دو سه نمره رو نمیگیری

حالا من اگه با خواندن جزوه سیزده نمره ای برم سر امتحان

بعید نیست بیفتم

و نمی رسم هم که رفرنسش رو بخونم

حالا چه غلطی کنم؟

آناتومی هم استاد مون یه جوره که اصلا به سختی میشه سر کلاسش جزوه نوشت

و خودشم گفت از رفرنس سوال میاره

این شد که جزوه ننوشتم

و رفتم رفرنس رو خوندم یه ذره

که چیز زیادی هم یادم نیست و همه ش پریده

الان دیروز یکی از ترم بالایی زنگ زد گفت همه ش رو از ویسش خوندم بیشترین نمره کلاس شدم

الان من وقت وویس گوش دادن ندارم

جزوه های کلاسمونم چرت و پر از غلطه

سه روزه چه غلطی بکنم

هیچی هم بارم نیست

نظرات (۱)

و خداوند تقلب را برای این مواقع در ذات بشر نهاد..البته باید رفیق پایه هم داشته باشی که ندادی...همون وویسا رو گوش کن :)
پاسخ:
آآآآییییییی شایان دس رو دلم نذار که خونه
امتحان اول جنین مون رو دقیقا شب امتحان مریض شدم
نشستم های های گریه کردم
روزای قبل خونده بودما ولی یه خرده ش مونده بود
این هم اتاقی الدنگم گفت غمت نباشه من خودم هواتو دارم و بهت می رسونم و فلان
ولی هیچ غلطی نکرد
فقط شب یخرده بلند بلند درس خوند باهام که واسه منم مرور بشه
دیگه همین و تمام
فردا رفتیم سر جلسه خودش بدو بدو رفت بین دوتا از پسرا که قبلا باهاشون هماهنگ کرده بود نشست و من موندم و بزم
بهش میگم فلانی قرار ما چی بود؟
هیچی دیگه پیچوندم
آخرشم آسمون ریسمون بافت که تو خودت باید بدو بدو میومدی پیش من جا می‌گرفتی
یکی نبود بگه دختر حسابی تو رفتی وسط اون دو تا پسرا و باهاشون هماهنگ کردی من چطور باید میومدم کنارت؟
تازه این خوب خوبه مونه و بین بچه ها به با مرامی معروفه
دیگه ببین بقیه شون چی هستن
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی