هیچ...

نپرسید لطفا :/
از مسائل شخصیم بیشتر از اونچه که می‌نویسم نپرسید

از سری ... و شما چه می دانید

پنجشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۷، ۰۳:۱۳ ب.ظ

که فوتبال دیدن در یک سالن پر از جمعیت خوابگاه چه صفایی دارد؟؟؟!!!


پی نوشت۱:حیف که وسط امتحاناست استرس بیو نذاشت خیلی حال کنم

همه ش رو دیدم ولی با استرس :/

و فک کنم تنها کسی بودم که از بین همکلاسیام که خوابگاه ما بودن نشستم فوتبال رو دیدم

هرچی نگاه کردم بقیه شونو ندیدم تو سالن

به یه سریام گفتم نمیاین؟؟؟بر سر کوبان گفتن واااای بیو داریم ها :/

منم گفتم خب به کفشم مگه من چند تا جام جهانی رو میتونم خوابگاه باشم و اینجوری گله ای فوتبال ببینیم

اصلا از کجا معلوم سری بعد ایران برسه به جام جهانی

این شد که گفتم گور باباش همه ش دو ساعته و رفتم


پی نوشت۲:دخترام چه فحشایی بلدنااااااااا

دیگه دیشب دیکشنریم کامل تکمیل شد😁

باشد که رستگار شویم


پی نوشت ۳:دیشب دختره داشت خر میزد اصلا نیومد تو سالن تی وی

 بعده بازی دیدم دوتا استوری گذاشته در مورد وضعیتمون بعده بازی و چقدر خوبیم ما :/

چطور روشون میشه خدایی؟

نظرات (۳)

مسابقه ورزشی رو فقط باید با جمع دید. تنها صفا نداره اصلا.
پاسخ:
اوهوم :)
اونم جمع خیلی بزرگ
تو خبرا خوندم که چراغ یه خوابگاه دخترانه رو خاموش کردن به بهانه ی اینکه صدای جیغ دختر حرام است.
کیف کن با مملکت. :-"
پاسخ:
اگه منظورت از چراغ لامپه که ما خودمونم خاموش کردیم ولی نه به اجبار و کسی هم اینو بهمون نگفت
ولی سالن بزرگ بود گفتیم لامپ رو خاموش کنیم هم با صفا تره مثل سینما
هم اون عقبی ها هم بهتر می بینن
ولی خب به نظرم منظورت همون برق بوده که کلا بازی رو نبینن
چون جیغ دختر چه با لامپ چه بی لامپ میتونه حرام واقع بشه :/
دیگه واقعا باید بگم واجبه گل بگیرن در این خراب شده رو

ولی انصافا رفتارشون با ما بد نبود اصلا
هرچقدر خواستیم جیغ و داد کردیم و اتفاقا هم سرپرست هامون پایه بودن و کلا مشکلی پیش نیومد
اون دختر آخریه که گفتی از اون مدل قبل امتحان "وااای هیچی نخوندم" و بعد امتحان اشک ریز واسه "عییی یه بیس پنج صدمی ننوشتم" هستش :)


پاسخ:
نه اتفاقا دانشگاه اصلا اینطور نیست
کلا سیستم نمره دهی و نمره گیری جوریه که برگ های منطقه تان کلا می ریزد :)
الان همین بیو رو من جزو نمره بالا های کلاس شدم
این دختره دو دور کتاب رو خونده بود یه سه نمره ای نمره ش از من کمتر شد
کلا دانشگاه مثل مدرسه نیست که هرکس بیشتر بخونه نمره ش بهتر شه
اینکه چطور بخونی و از چه منبعی بخونی خیلی خیلی مهمه خصوصا دومیش که جزوه خوندن بد جور جواب میده
چون درسام سنگینه و حجم شون زیاد به حضور ذهنت سر جلسه هم خیلی بستگی داره
خلاصه که خرخون های مطلق تو دانشگاه خیلی کاری رو پیش نمی برن


الان که فرانسه قهرمان شده همین دختره واسه قهرمانیش استوری گذاشته با دو تا از اینا😍😍
بعد من حاضرم شرط ببندم تا حالا هیچ کدوم از بازیای فرانسه رو ندیده :/
بازیای ایرانم نمی دید این اونوقت...
تف به ریا ببین من با کیا هم کلاسی شدم
هرکس ندونه فکر می‌کنه سه دوره هم کلاس های مربی گری رو گذرونده :/
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی