هیچ...

نپرسید لطفا :/
از مسائل شخصیم بیشتر از اونچه که می‌نویسم نپرسید

خود شیفته ی بی چشم و رو

شنبه, ۲ تیر ۱۳۹۷، ۱۰:۴۸ ب.ظ

من کلا با خودشیفته مشکل داشته و دارم

اینکه تا امروز نفهمیده مشکل خودشه دیگه

امروز سر بحث های صبح و یه مقدار بحث شب که داشتیم

برگشت گفت تو کلا با من مشکل داری و فلان

حالا به اینش کار ندارم

تو اگه میدونی من باهات مشکل دارم و ازت خوشم نمیاد

واسه چی رفتی تو خوابگاه سر خود خودتو مهمون من کردی؟

این خودشیفته چون بهش خوابگاه نمیدن و درسش تموم شده باید مهمون میشد

بعد امروز رفته اسم منو داده که مهمون منه :/

بچه پر رو

تو این مدت با تمام نفرتی که ازش دارم کم نذاشتم براش

حداقل حداقلش می‌تونستم همون اول اردیبهشت برم لو بدمش که قاچاقی مونده تو خوابگاه که بیرونش کنن و اتاقم دیگه دو نفره شه که دوستمم اکثرا نیست و یجورایی یه نفره میشد واسه خودم

ولی این کار رو نکردم و این دو ماه انگار یه جورایی سر بارمون بود و بدون اینکه اتاق داشته باشه تو اتاق مون بود

یا خیلی وقتا واسه اینکه سرپرستا نبیننش یواشکی ردش کردم یا...

بعد امروز که رفته مهمونیش رو گرفته اونم به اسم من پر رو شده واسمون

تا دو روز پیش موش بود الان آدم شده واسه من داره چپ و راست پاچه میگیره

نظرات (۱)

دک کن بره باااا
حوصله داری :/
پاسخ:
این نیز گذشت...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی