هیچ...

نپرسید لطفا :/
از مسائل شخصیم بیشتر از اونچه که می‌نویسم نپرسید

انگشت شصتم از کار افتاده :/

خیلی بی دلیل و یهویی

الان نشسته بودم یهو همینجوری یه درد تیر مانند پیچید توش

احساس میکنم عصب هاش ورم کردن :/

انگار ورم شونو احساس میکنم

میتونم حرکتش بدما اما یه جوریه

انگار واسه من نیست

به سختی روش کنترل دارم

می‌دونم همه ش هم عصبیه

تو این چند وقته وحشتناک فشار روم بوده

اونقدر که دارم ذره ذره جر خوردن بدنمو حس میکنم

درس عبرت باشه که آدم شم

ترم بعد مثل بچه آدم بشینم درسمو بخونم

که الان واسه هر امتحان به گل نشینم و تا صبح نشینم به حساب و کتاب پاس شدنم

الان من با این انگشت علیل چه کنم

نشانه سکته مکته ای چیزی نباشه؟

نمیرم یه وقت؟

نظرات (۱)

عی باباااااا

نمیر تو رو خدا..حوصله نداریم -___-
پاسخ:
فقط چون حوصله نداشتی نمردما
وگرنه من تصمیمم رو گرفته بودم ...
چه کنیم دیگه ما همیشه چوب مرام و معرفت مون رو می خوریم😏😏😏
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی