هیچ...

نپرسید لطفا :/
از مسائل شخصیم بیشتر از اونچه که می‌نویسم نپرسید

غر نامه نصفه شبی

سه شنبه, ۵ تیر ۱۳۹۷، ۰۳:۰۷ ق.ظ

یه چی بگم نصفه شبی

خستم

خستم

خستم

ته این راه نشد اونی که میگفتن میشه

مگه قرار نبود دیگه دغدغه ها و استرس هام تموم شه؟

پس چی شد که کل طول بازی رو همه ش نگران امتحان فردام بودم

چیه این استرس الان

چیه این شب نخوابیدن هایی که تموم شدنش واسم مثل رویا شده

دیگه بریدم

تو این مدت امتحانا انقدر فشار روم بوده که دارم جررررررر میخورم

و میدونی چی منو داره بیشتر و بیشتر میترسونه؟

اینکه گویا این فشار ها تمومی نداره و همیشه هست

و هر سال بیشتر از سال قبل

ته ته ته دلم انصراف میخواد

اما روش رو ندارم

چه کنم که دیگه کشش اش رو هم ندارم


پی نوشت:آرزوم شده اینکه بتونم برگردم شهرمون تو خیابونا بچرخم

و دوره واسم

دوره دوره دور

احساس میکنم دو سه ماهه داریم امتحان میدیم

ولی تا الان سه چهار تا بیشتر ندادیم :/

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی