هیچ...

نپرسید لطفا :/
از مسائل شخصیم بیشتر از اونچه که می‌نویسم نپرسید

تنها و بی خواب در اتاق

پنجشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۷، ۰۴:۴۶ ق.ظ
تنهام
خودشیفته رفته پیش دوستاش بخوابه
پنجره رو باز کردم و با مو های خیس دارم از سرما سگ لرز میزنم
و به این فکر میکنم که برنامه فردام رو چی بچینیم
با خودشیفته برم بیرون؟
با هم کلاسیا؟
برم سینما؟
چه غلطی بکنم؟
دوست داشتم برم عصبانی نیستم رو ببینم
اما بچه ها میگن چرته
باید گندی که به اتاق زدم و کلی وسیله ریختم این وسط رو هم جمع کنم
وسایلمو هم کم کم بسته بندی کنم
دوست دارم زود تر برگردم خونه که واسه تابستون کلللللللی برنامه دارم
می‌خوام کل بازی تاج و تخت رو ببینم
(از یه جا دانلودش کردم زیر نویسش تو گوشی نمی‌خونه اگه کسی می‌دونه زیر نویس چسبونش رو کجا میشه گیر آورد بگه)
گواهینامه م رو بگیرم
کلی کتاب بخونم
شایدم یه سر رفتم کلاسای هلال احمر آمپول زدن و اینا رو یاد بگیرم
نمد دوزی هم میکنم
فعلا همینا تا ببینم بعدا چی بهش اضافه کنم

نظرات (۲)

به نظر من برو همون تابلو فرش بود چی بود پارسال شروع کردی رو تموم کن :|
البته به منم اصلا مربوط نیستا🙌🙌🙌
پاسخ:
نگفتم اینو تو وبم؟؟؟
کلا وبم رو ول کردم به امون خدا...
اون تابلو فرشه که کلا قضیه داشت
آخرشم مامان و خصوصا بابام عصبانی شدن
گفتن می برن میدنش به همون خانومه که پیشش آموزش دیدم تکمیلش کنه
منم دیگه نپرسیدم ببینم دادنش یا نه حالا تا برم خونه ببینم چه خبره
خب من که تا الآن فکر می کردم منطورت از نمد دوزی ادامه ی همون تابلو فرشه س الآن کامنت قبلی رو خوندم روشن شدم اینا یکی نیست. :-"

پاسخ:
نه نمد یه چیزی مثل پارچه س که کلفته و با قطر های مختلف
بعد میان تیکه تیکه برشش میزنن و باهاش چیزایی که می‌خوان رو درست میکنن مثل کیف پول یا کیف یا قاب عکس و وسایل تزئینی و...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی