هیچ...

نپرسید لطفا :/
از مسائل شخصیم بیشتر از اونچه که می‌نویسم نپرسید

یک عدد کپک چسبیده به تخت

جمعه, ۱۵ تیر ۱۳۹۷، ۰۲:۰۱ ق.ظ
مثل کپک چسبیدم یه گوشه از بیکاری خل شدم
تو اتاق تنهام
بیرونم نمیرم
با لافی هم درسته آشتی کردم اما هنوز باهاش سر سنگینم
صبح دیروز اس داده بود که بیا بریم بیرون و فلان من خواب بودم جواب نداده بودم
زنگ زد بیدار شدم و گفتم دیشب تا صبح نخوابیدم خیلی خوابم میاد
بعدشم صبح تو این گرما بیرون بریم چیکار غروب بریم دیگه
اونم گفت باشه و قرار شد غروب بریم و منم خوابیدم تا نزدیکی پنج
بیدار که شدم گفتم ساعت چند بریم که اونم گفت حالش خیلی خوش نیست و ببخشید نمیتونم بیام و اینا منم گفتم اوکی باشه واسه فردا پس فردا
هنوز یه خرده باهم سرسنگینیم
قبلا ها روزی چند بار همو می‌دیدیم یا پیام می‌دادیم اما الان نه
امروز رو کلا تو اتاق یا خواب بودم
یا با گوشیم ور رفتم
یه مقدارم نشستم وسایلم رو بسته بندی کردم که همه ش نمونه واسه روز آخر
چقدر برنامه داشتم واسه بعد امتحانا که این چند روز رو با بچه ها میریم میترکونیم و فلان همه ش کشک
یه روزش که رفت
فردا هم بعید می‌دونم خبر خاصی شه
نمی‌دونم شایدم فردا تنها پاشم برم سینما
می چسبه تنهایی؟؟؟


پی نوشت:کسی می‌دونه اسم این بازیه که جدیدا مد شده همه بازی میکنن چیه؟؟؟

نظرات (۴)

من که انگری بردز بازی میکنم..نمیدونم :)
پاسخ:
من همون موقع شم که تو بورس بود اصلا از بازیش خوشم نمیومد
ولی واسه خیلی سال پیشه ها
تو چطور هنوز اینو بازی می‌کنی😳
یکم بیشتر از محیط بازیه بنویسی شاید من بدونم.
جنگیه؟
پازله؟
چیه؟


پاسخ:
حقیقتش هیچی از بازیه نمی‌دونم
فقط می‌دونم یه بازیه که خیلی همه بازی میکنن و اعتیاد آوره
مثلا مثل کلش که یه مدت همه کلش باز شده بودن
حالا تو ببین بین این گزینه های که میشناسی یکی شون هست که از همه معروف تر باشه؟
من هیچ کدوم رو ندارم ولی این سه تایی که نوشتم رو اخیرا دیدم بازی می کنن زیااااد :
زولا / کوییز آو کینگز / و یکی بود امروز داشت بهم می گفت این بغل دستی م یه اسم خنده داری داره مثل کیومرث... کامبیز منوچهر یا همچین چیزی.  :))))

که احتمال می دم دومی باشه.
پاسخ:
عاقا رفتم یه جور سر صحبت رو با دختره باز کردم
فهمیدم گویا تفنگ بازیه
دیگه منم که از این بازی های جنگی خوشم نمیاد بیخیالش شدم
فک کنم همین زولا بود که گفتی
برم همون کوییز آو کینگز رو بازی کنم
Pubg ه شاید! خب این تفنگ آن لاینا خیلی زیادن. آنلاینه دیگه؟
فهمیدی بگو ببینیم چی اپیدمی شده اونورا.
پاسخ:
دختره رفت دیگه نشد ازش بپرسم ولی اولش دوستاش یه اسمی رو گفتن یادم نیست دقیق یه چیزی تو مایه های مارلو یا یه همچین چیزی
بعد خود دختره گفت بازیش حجمش خیلی زیاده مثلا بالای یه گیگه بخوای دانلودش کنی
دیگه به غیر از اینا چیز دیگه ای ازش نمیدونم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی