هیچ...

نپرسید لطفا :/
از مسائل شخصیم بیشتر از اونچه که می‌نویسم نپرسید

خودشیفته ی آویزووووووووون

شنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۷، ۰۴:۴۶ ق.ظ

خوابم نمیبره

این خودشیفته هم حالا هر شب می‌رفت پیش دوستاش میخوابیدا

امشب زارتی اومد تو اتاق بخوابه

و چون فردا صبح کار داره همون طرفای یک اومد برق رو خاموش کرد رفت کپه شو گذاشت

منم کور شدم انقدر تو تاریکی با موبایلم ور رفتم

اه اه اه

عادت کرده بودم تنها تا صبح حال کنما

حیف که مرض ندارم

وگرنه امشب انقدر سر و صدا میکردم و میومدم و میرفتم که از فردا باز گم شه بره بیرون

هر چند خودش گفت از فردا باز میره و امشبه رو اومده

دیگه دو سه شب بیشترم که اینجا نیستم

خلاصه که ارزش اعصاب خردی نداره

ولی این خودشیفته مثل کنه چسبیده به اینجا ول کن نیست

بابا گمشو برو خونه تون دیگه

فارغ التحصیل شده همه هم کلاسیاش دو سه ماه پیش جمع کردن رفتن

این هنوز رو سر ما آواره

تازه خوابگاه هم دیگه بهش نمیدن

رفته سر خود خودشو مهمون من کرده :/

عاقا من گوه میخورم مهمون بخوام

من مهمون نخوام باید کی رو ببینم؟؟؟؟

شانس گوه منه دیگه

زارتی با یکی هم اتاقی شدم که کلا خونه برو نیست

الان خوابگاه تقریبا خالیه و اکثر دوستام هم اتاقی ندارن

ولی این نکبت الدوله هنوز بیخ ریش منه

گوه تو قیافت

گوه گوه گوه

هیچی دیگه خوابم نمیبره

فردام باید صبح پاشم به بدبختیام برسم

برم کتابهای کتابخونه رو پس بدم

درخواست کتبی اتاق ترم بعدم رو بدم

کتاب زبانم بخرم

غروبم شاید با بچه ها بریم بیرون

شبم بشینم یه خرده عکسای عملی بافت و توضیح هاش رو بخونم

بذار یه چی بگم و برم

از من به شما نصیحت

اگه دیدین هم اتاقی تون خوب نیست حتی اگه واسه بار چندم بود اتاق اونو عوض کنین

چون دو حالت داره

یا مثل من شاخ و شونه میکشین که آدمش میکنم

که حتی اگه موفق هم بشین آدمش کنین باز طرف رو مخه

یا سیستم تون میشه بسوز و بساز که واویلاست

خلاصه از ما گفتن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی