هیچ...

نپرسید لطفا :/
از مسائل شخصیم بیشتر از اونچه که می‌نویسم نپرسید

سلامتی همه آناتومی پاس کننده ها

يكشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۷، ۰۱:۱۳ ب.ظ

💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃

گیییلیییلییلیییلیییییییییییی

💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃

آناتومی پاس شدم

پااااااس شدم

پااااااس شدم


ولی خاک بر سرم کنن ها

یه زمانی واسه نوزده و نیم چهار ساعت آبغوره میگرفتم

الان واسه یه پاسی از دانشگاه تا خوابگاه یورتمه رفتم

البته استاد هنوز نمره هارو نزده ها

رفتم اتاقش گفتم استاااااااااااااااد

من بلیط دارم می‌خوام امروز برگردم شهرمون بیا و نمره منو بهم بگو

اونم گفت نمیتونی حالا یه ساعت صبر کنی تا بزنمش تو سایت

من گفتم نه دیگه می‌خوام برگردم بیا و نمره م رو بگو

اونم نشست حساب کرد و اینا دید پاسم

گفت نمره اون یکی استادم با این جمع میشه آخر

گفتم خب اونم بگو دیگه

با غر غر اونم واسم پیدا کرد و گفت

هیچی دیگه

بزرگ ترین کابوس این چند وقتمم تموم شد

تازه من به ده هم راضی بودما

اما بیشترم شدم😊

هنوزم سر اون قولم هستم

تا ببینم چیکار میتونم بکنم

💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃

نظرات (۲)

اون از کیلگ که با صفر کیف میکرد ابن از تو که داری با پاس شدن اینجوری کیف میکنی :|

حالا شما درسخونا بودین...من اگه قبول شم باید یه امامزاده تو اون شهر پیدا کنم و خودم با قفل و زنجیر ببندم به در و پنجره ش شاید پاس شم :||
پاسخ:
یعنی من به خوابمم این فلاکتی که واسه آناتومی کشیدم رو نمی‌دیدم
تو امتحانا ما بین باقی درسا هم مجبور بودم آناتومی بخونم بلکه جمع شه
مثلا فشار و حجم خود امتحانه خودش کلی بود بعد مجبور بودم یه ساعاتی از فرجه امتحان های دیگه هم آناتومی بخونم
طوری که به باقی نمره هامم گند زد وگرنه میشد که بقیه درسا رو بیشتر هم بشم
کمترین نمره ی کارنامه م در طول دوران تحصیلم بود این آناتومی
تو که رفتی مثل من خر نشی یه وقتا
بگی بابا یه هفته ای جمعش میکنم و اینا
بشین از همون اول ذره ذره بخون آناتومی رو
وگرنه مثل من یه ماه دهنت سرویس میشه
آخرشم با نذر و نیاز پاس میشی
البته به استادشم افتاده
استادت اگه راه بیاد و جزوه بخوای بخونی حتی شاید بشه دو سه روزه هم جمعش کرد
مبارکا باشه، :)))
هرچند کسی که خوشاله از پاسیش می آد نمره شو می کوبونه تو سر بقیه،
این خیلی نامحسوس بود من الآن حس می کنم بالا پونزده آورده باشی حتّی،

من خودم هم اخیرا یه امتحان وحشت ناک دادم،
و کاملا تقصیر خودم بود،
شب آخرش حتی نکردم زور بزنم بخونم قصدی،
و خیلی محاله پاس بشم،
از الآن همه رو آماده سازی کردم،
خانواده، دوستان.

اگه پاس شدم،
می آم بهت کمک می کنم تو کار خیر انجام دادن،
یا خودم یه کمپین دوشنبه های قهوه ای ای چیزی راه خواهم انداخت...
ولی نمی شم که.
آخخخخ اگه بشم. آخخخخ. 

پاسخ:
سلامت باشی
خدا قسمت شمام کنه همه درسا رو پاس شی :)


نه بابا چه خبره بالا پونزده
بالا پونزده بود که من کل بلاگستان رو شیرینی میدادم
یکی از بچه هامون که دیگه آناتومی رو جویده بود و بقول دوستش همه درسا رو فدا آناتومی کرد سیزده چهارده شد
کلا بالای پونزده بعید می‌دونم بیشتر از دو تا انگشت دست تو کلاسمون باشه
استادش خیلی نامردی سوال داد


پاس میشی عاقا پاس میشی
من چطور پاس شدم تو هم همون‌جوری میشی
بشین فوت بفرست سمت استادش یکم نذر و نیاز کن میشی
من خودم رفتم تو راهرو آیت الکرسی میخوندم فوووووت میکردم سمت اتاق استاد🤣🤣🤣
یکی از بچه ها می‌گفت دعا اینا بخونین بلکم حواسش پرت شد دو نمره اضافه تر وارد کرد😅

ولی من اگه پاس نمی‌شدم به هیشکی نمی‌گفتم🤐🤐🤐
یواشکی ترم بعد میرفتم امتحانش رو میدادم و تمام
آماده سازی هم نمی‌خواست دیگه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی