هیچ...

نپرسید لطفا :/
از مسائل شخصیم بیشتر از اونچه که می‌نویسم نپرسید

اندکی صبر خانه نزدیک است

دوشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۷، ۰۲:۴۹ ق.ظ
احتمالا امشب آخرین شبیه که تو این اتاق می‌خوابم
ترم بعد احتمالا اتاقم تغییر می‌کنه
تمام وسایلمو جمع کردم و گذاشتم تو انباری
خودشیفته که تو اتاق نمی‌خوابه گفت برو رو تخت من بخواب
یه بالشت اضافه هم داشت
اما ترجیح دادم همینجوری روی زمین دراز بکشم و کیسه ی پارچه ای پر از لباسمو زیر سرم بذارم
با اینکه خیلی خیلی خسته بودم و دیروز سه چهار ساعت بیشتر نخوابیده بودم خوابم نمیبره
بعد از یکی دو ساعت خواب زورکی الان بیدار شدم
دقیقا مثل کارتن خواب‌ها شدم
برم خونه یکم از این وضع آشفته خارج شم

پی نوشت:بعد ها میتونم همینو بزنم تو سر بچه م که من شب رو زمین بدون فرش و سفت با یه کیسه زیر سرم می خوابیدم
ما این جوری بزرگ شدیم و سختی کشیدیم حیف نون
چرا قدر این همه امکاناتت رو نمیدونی😁

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی