هیچ...

نپرسید لطفا :/
از مسائل شخصیم بیشتر از اونچه که می‌نویسم نپرسید

این نمره ی آناتومیم رو که میبینم 
دلم به حالش می سوزه
کمترین نمره ی دوران تحصیلیمه بنده خدا
بین چند تا هجده و نوزده و بیست گیر کرده بدبخت
آبرو براش نذاشتم 😁
دروغ چرا همینشم از سرم اضافی بود
من انقدر که واسه همین نمره ی کچل تنوریم نذر و نیاز کردم در طول زندگیم انقدر دخیل نبسته بودم
اونقدرم که واسه این ذوق کردم واسه بیستام ذوق نکردم😅
تازه دروغ نگفتم اگه بگم واسه همین یه درس ده برابر مجموع باقی درسا جون کندم
به من چه که استادش ورداشت سوالای امتحان تخصص رو داد به چند تا ترمک
نه که درسش خیلی آسونه
ور داشته اونجوری هم سوال داده
خدا رحم کرد که نیوفتادم
حالام اشکال نداره دیگه بذار نمره بهداشتمم بیاد
اونم همینقدر ریدم
دیگه نمره ی طفلی تنها نمونه
ولی از امروز تا چند روز دیگه باز استرس دارم
تا قبل از این به معدل الف بودن خیلی امیدی نداشتم
اما امروز یکی دیگه از نمره هام اومد و دیدم خوب بوده
دیگه امیدوار شدم که الف شم
اما همه چی به سه نمره ی باقی مونده بستگی داره
که از قضا یکیش که بهداشت باشه رو ریدمان به بار آوردم
در حدی که اگه بیفتم جای تعجب ندارد
اونم تقصیر استادش بود
یعنی تقصیر ما هم بود
این استادش یکم دانشجو ها رو اذیت می‌کنه
بعد تا الان دانشجو ها سیستم شون بسوز و بساز بوده
اما سر کلاس ما بچه ها یه کارایی کردن که خیلی بد شد
یه بار گیر داد به یکی از بچه ها بعد اونم یه کاری کرد که خلاصه خیلی خیلی بد شد
باهاش لج کردیم سر کلاس حرف میزد محلش نمی‌دادیم و در جواب سوال هاش مثل بز زل می‌زدیم بهش و خلاصه ش کنم کفریش کردیم بد جور
اونم اومد گفت امتحانتون خیلی سخته و اینا که البته هم بود
به غیر از جزوه شم دویست و خرده ای صفحه رفرنس داد گفت بخونین نصف نمره از اونه منم جز هفت هشت صفحه نرسیدم رفرنسه رو بخونم :/
کلا امتحانش یه نصفه روز وقت داشت اونم شبش بازی ایران پرتغال بود
خلاصه که همه بچه ها امتحانه رو ریدن
خودشم ورداشته به نماینده گفته که یه سریا میوفتن
بد اوضاعیه دیگه
الان شاید سرنوشت الف شدن و نشدن منم بیوفته سر همین یه درس
طرفم رفته ماموریت
گفته حالا حالا ها نمره ها رو نمی‌زنم
معلوم نیست تا کی باید باز تو برزخ باشم

نظرات (۲)

یه سوال این پستا رو نمی شه یه کاریش کرد ساعت هم داشته باشن کنارشون؟
یکم. فقط یکم. کلافه کننده س که ساعت نداری...
پاسخ:
ممنون که گفتی :)
تا تو نگفتی خودم نمی‌دونستم ساعت ندارن
آخه این ور واسه خودم ساعت میزنه
الان چند جا رو گشتم پیدا نکردم تنظیمش رو که چجوری ساعت رو نشون بده
حالا بازم میگردم درستش میکنم
از دهن سگ بیرون کشیدن؟😂😂😂😂😅
اخی جدی فکر کردی لباستا رو بردن گذاشتن تو انباری؟😃🤔
پاسخ:
آره این یکی از تکیه کلام‌ هامه :)

آره آخه اینا سابقه ش رو داشتن😑
یه سری که کتاب و وسایلم وسط خونه پخش بود ددی ورداشت برد انداخت شون وسط بهار خواب
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی