هیچ...

نپرسید لطفا :/
از مسائل شخصیم بیشتر از اونچه که می‌نویسم نپرسید

من کاظم ، لب تاب لازم

جمعه, ۲۲ تیر ۱۳۹۷، ۱۲:۰۵ ب.ظ

اعصابم خط خطیه

حوصله نوشتن با گوشی ندارم

اونم با این کیبورد مزخرفش که همش سر خود ور می داره کلمات رو اصلاح میکنه

اینه که نه کامنت ها تایید میشه

و نه پست جدیدی گذاشته میشه

با لب تاب بقیه م که امنیت نداره نوشتن

پس من چه گهی تناول کنم؟

چرا باید هر چیز بدیهی که هم سن و سالام دارن رو من واسه بدست آوردنش باید بجنگنم و با زور چنگ و دندون به دستش بیارم؟؟؟

عح

خسته م دیگه

چی میشه مثلا واسه یه بار در تمام زندگیم یه چیزی که می‌خوام رو بدون نه و نو واسم بگیرن بیارن

واسه گواهینامه گرفتم من همین مکافاتا دارما

فقط محدود به وسیله نمیشه

حالا میام میگم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی