هیچ...

نپرسید لطفا :/
از مسائل شخصیم بیشتر از اونچه که می‌نویسم نپرسید

امروز خیلی چرت و پرت بهم بافتم نه؟

يكشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۷، ۰۵:۰۰ ب.ظ

کلا من یه وقتایی که سیم کشیم قاطی میشه خیلی واضح بروزش میدم

موقع کنکورم هر وقت به یه مبحث سخت یا درسی که دوسش نداشتم می‌رسیدم

اون وسط مسطاش میرفتم پاچه دو سه نفر رو میگرفتم که آروم شم دوباره بیام سر درسم :/

بعد دیگه مثلا بابام دستش اومده بود

تا خیز ور می داشتم واسه پاچه گیری میفهمید

ور می‌داشت به خانواده اعلام می کرد این باز درس سنگین خونده حالیش نمیشه داغ کرده سر به سرش نذارین

بعد جالبش این بود که من خودم اون اوایل نمی دونستم چه مرگمه

بعد که به این حرف بابام دقت کردم دیدم آره راست میگه

هر وقت مثلا یه درسی رو نمی فهمم وحشی میشم می‌خوام خرخره تک تک شونو بجوم

الان فهمیدم که فقط مربوط به نفهمیدن چیزی یا درس خوندن نیست

کلا هر کاری که از دستم در بره و در برابرش توانایی تغییر دادنش رو نداشته باشم کلافه م می‌کنه

اینکه به زور می‌خوام انجام بشه اما راه نداره

مثل الان که می‌خوام برم خرخره استاد زبان مون رو بجوم ولی دستم بهش نمی رسه

اینه که میام اینجا شر و ور به هم میبافم

نظرات (۳)

از "حر وقت" نوشتنت قشنگ میشه خط خطی بودن اعصابت حدس زد..نارنجی آباجی بنده فقط از اینجا رد شدم یکم گفتم یه سلامی هم داشته باشم...خلاصه الفراررررر
پاسخ:
به جان خودم همین الان دیدمش خواستم اصلاحش کنم که کامنتت اومد
اینم من ننوشتم
کیبورد عوضی گوشیم خودش کلماتو اصلاح می‌کنه اینجوریش کرده
الاناس بزنم بپوکونمش
خو حدس کلمه ش خفه کن..اونجوری راحت تره تایپ
پاسخ:
مشکل اینه که خفه نمیشه
همه ش میخواد اظهار نظر کنه :/
  • آقای برادر
  • تا منو نگرفتین از اون طرف فراررررررر....:))چه وقت خطرناکی اومدم وبلاگتون:)
    پاسخ:
    نه دیگه من مجازی نهایت چهار تا فحش ازم دربیاد ، خیلی خطری نیستم😇
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی