هیچ...

نپرسید لطفا :/
از مسائل شخصیم بیشتر از اونچه که می‌نویسم نپرسید

یار ابرو قجری

يكشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۷، ۰۴:۳۸ ب.ظ

واقعا راسته که میگن این اینستا و اینا جوون ها رو به انحراف میکشونه و بدبخت می‌کنه و فلان

فیلترش کنین باااااا

الان من خودم چند روزه عاشق یه دختره شدم

واسه به دست آوردنشم نه واسه یه بار دیدنش حاضرم هر کاری بکنم

یعنی جفت کلیه هامو میدم این بیاد با من دوست شه :/

چیکار کنم خو

دوسش دارم مگه دست منه 😥😥😥

لامصب غم معدلمو میشوره می بره


بعد سوالی که الان پیش میاد اینه که

حالا من اینم

پسراش چی ان؟؟؟

چند روزه انقدر کلیپ هاشو دیدم روانی شدما

اصن یه وضی

نظرات (۱)

ایمان آوردم به پسرای دانشگاهتون :||
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی