هیچ...

نپرسید لطفا :/
از مسائل شخصیم بیشتر از اونچه که می‌نویسم نپرسید

سه سوال

يكشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۷، ۰۳:۱۶ ب.ظ

۱-به نظرتون واسه این نمره زبانم اعتراض نزنم؟چی بهش بگم؟یه وقت نمره م همین نباشه ضایع شم؟اصا یه وقت نندازتم؟البته به نظر نمیومد استادش از این عقده ای ها باشه ولی خب یه سری از بچه هامون میگفتن اعتراض که بزنی استادا بدتر میکنن


۲-وقتی نمره ها رو از موقتی در آورده اعتراض فایده ای داره؟


۳-چطور و از کجا باید اعتراض زد تو سایت پیداش نمیکنم؟این استادمون اینستا داره میشه اونجا بهش بگم یا زشته؟

نظرات (۱)

دیر دیدم اینو،
حالا می گم واسه دفعه های بعدت شایدم تا الآن خوت فهمیده باشی،

اصل زمان اعتراض دو روز بعد از ثبت موقت نمره س. و تو همون سایت تو قسمت کارنامه نیمسال جلوی نمره ت یه گزینه ی اعتراض فعاله که اگه تیکش بزنی و دلیل های اعتراضتم بنویسی و ثبت کنی اعتراضت می ره رو سیستم ثبت نمره. این گزینه ش فقط تا دو روز بعد اعلام نمره ها فعاله و اگه برات مهمه نباید از زمان اعتراض جا بمونی.

نمره وقتی از موقت در می آد دیگه سخته تغییر دادنش و نامه بازی و این ها می خواد و اعتراض هم که اصلا کامپیوتری نمی شه دیگه ولی ممکنه و نشد نداره.
لزوما اعتراض زدن به معنی کم شدن نمره نیست حوصله ندارن و تهدیده فقط، اینو می گن که بچه ها انتظار خیرات نمره نداشته باشن و اعتراض نزنن چون کار استاد زیاد می شه و موظفه اعتراض ها رو جواب بده، ولی من خودم تا الآن هر چی اعتراض زدم نمره گرفتم و حق با خودم بوده.

اون اینستاگرام هم که راستش حرکت بسیار غیر حرفه ای هست و واقعا زشته!
پاسخ:
خب پس با این وجود عملا امکان اعتراض واسه من وجود نداره
چون نمره دائم شده
و منم حاضر نیستم واسه دو نمره بکوبم برم شهر دانشجوییم
بعیدم میدونم وقتی واسه ترم جدید برم اون موقع بشه که برم بگم نمره م رو تغییر بده
طرف بهم میخنده که بعده دو ماه اومدی چی میگی

ولی این ترم بالایی هامون خیلی ما رو ترسوندن
گفتن بوده که استادی بگه باشه به اعتراضت رسیدگی میکنم ولی اگه اعتراضت درست نباشه ازت نمره کم میکنم :/


آره الان که فکر میکنم گزینه ی اینستام خیلی ضایعس
اون موقع داغ بودم میخواستم هرجور شده نمره م رو درست کنم
ولی گذشت دیگه
مرسی بابت راهنمایی
ترم بعد حتما به کارم میاد فرت و فرت میرم اعتراض میزنم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی