هیچ...

نپرسید لطفا :/
از مسائل شخصیم بیشتر از اونچه که می‌نویسم نپرسید

آسوده برید که نهار امروز با نارنجه :/

دوشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۷، ۱۱:۰۵ ق.ظ
پست قبل گفتم یه سیب زمینی هم نمیتونم سرخ کنم دقیقا سرم اومد
البته من منظورم چیز دیگه ای بودا
یه بار تو خوابگاه میخواستم سیب زمینی سرخ کنم بعد آب داشت می‌ترسیدم بریزمش تو ماهیتابه
یه دختره اومد پوکر فیس از دستم گرفتم و ریخت تو ماهیتابه
الانم تصمیم گرفتم پیراشکی درست کنم
یه تابه سیب زمینی رو به فنا دادم همه ش سوخت
الان تابه دوم رو گذاشتم امید است جان سالم به در برد

پی نوشت:عکسش رو گرفتم اما با گوشی بلد نیستم بذارم

پی نوشت۲:بابام رفتنی گفت یعنی ظهر نهار داریم دیگه؟
گفتم آررررره بابا فقط تو با خودت آرد و پنیر پیتزا بیار
:/


بعدا نوشت:خب به خیر گذشت
فقط یه دونه از این کفگیر نسوز ها رو سوزوندم ^_^
بعد خواستم با دستگیره برش دارم اونم یکم سوخت
جهت صرفه جویی در وقت و انرژی هم پیاز و سیب زمینی ها رو با هم ریختم که سرخ کنم
ولی چرا هیشکی به من نگفته بود پیاز زودتر از سیب زمینی سرخ میشه :/
پیازا سوخت ولی سیب زمینیه تکون نخورده بود
هیچی دیگه مجبور شدم پیاز سوخته ها رو جدا کنم و دوباره پیاز خرد کنم
اما بعدش دیگه به خیر گذشت
گوشت و ذرت و هویج رو ریختم و نمک و فلفل و رب زدم
اما رب و فلفلش رو فک کنم یه خرده زیاد شد
الانم منتظر نشستم که آرد و پنیر پیتزا برسه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی