هیچ...

نپرسید لطفا :/
از مسائل شخصیم بیشتر از اونچه که می‌نویسم نپرسید

چرا من هرچی این ترم خوندم هیچی بارم نیست؟

سه شنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۷، ۱۲:۰۵ ب.ظ

این برنامه طبیب رو دیدین شبکه سه پخش میشه؟

امروز یه فیزیوتراپ رو آورده بودن داشت درمورد تونل کارپال حرف میزد(یه تونل جلوی مچ دست که یه سری عضله و عصب و... ازش عبور می‌کنه)

داشت راجع به عصب داخلش صحبت میکرد که اگه تحت فشار قرار بگیره فلان میشه

یه لحظه به خودم اومدم دیدم اصلا یادم نمیاد عصبش کدوم بود :/

اولنار بود یا مدین یا رادیال :/

درحالی که واسه امتحانش فوقانی رو بد نخونده بودم

گرخیدم حقیقتش

یه چیزی داره مدام بهم نهیب میزنه که اگه نری یه بار دیگه آناتومی رو بخونی هیچ گهی نمیشی

اصلا تا آخر عمرت پایه ت ضعیف میمونه هیچی یاد نمیگیری

الان یعنی همه هرچی آناتومی میخونن یادشونه و فقط من انقدر بدبختم؟

اگه نه و عادیه و واسه همه فراره پس ماها کی قراره اینا رو یاد بگیریم؟

بیو شیمی نیست که حواله ش کنیم به کفش مون و بگیم به درد مون نمیخوره

تا آخر عمر با این سر و کار داریم

الان من چه خاکی به سرم بریزم با این آناتومی خوندنم


پی نوشت:از همه مهم تر سوالی که پیش میاد اینه که تکلیف امتحان علوم پایه م چی میشه؟؟؟واسه اون دیگه چه غلطی کنم؟

نظرات (۱)

والا مام یه خاله داریم همین میگه..!
علوم پایه هم یه پا کنکوره واسه خودش..خودت بلدی باید چکار کنی :))
پاسخ:
من بلد نیستم :/
(با لحن کچلیک بخوانید)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی