هیچ...

نپرسید لطفا :/
از مسائل شخصیم بیشتر از اونچه که می‌نویسم نپرسید

لامصبا شما چطو انقد سرخوشین؟به منم یاد بدین خو

چهارشنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۷، ۰۳:۵۰ ب.ظ

یکی از بچه هامون درس این استاد اراغه رو افتاده

بهش میگن چند شدی

میگه به عشق علی آقا کریمی 8

:/

دارم به این فکر میکنم که اگه خودم جای این بابا بودم چی میشد؟

وقتی نمره رو می دیدم گوشی رو می کوبیدم زمین

بعد زانو هامو بغل میکردم یه ساعت گریه میکردم

آخرم میرفتم گوشه اتاقم مثل این ننه مرده ها چند روز زل میزدم به یه جا

دیگه م هیچوقت اون آدم سابق نمی شدم

و تا پایان دوران تحصیلم روزی چند بار به خودم یادآوری می کردم که من هیچ گهی نمیشم :/

بعدشم اجازه نمی دادم احدی از این موضوع با خبر شه

چه برسه به اینکه اینطوری جار بزنمش


پی نوشت۱:به این طرف حسودیم میشه

یه افتاده که حتی با افتادنش هم حال می کنه

یعنی یه ساعته نشستم به در فشانی هاش پیرامون افتادنش میخندم


پی نوشت۲:من فقط جزوه رو خوندم و رفرنس رو به جز سه چهار صفحه اونم در حد روخوانی چند دقیقه ای نخوندم

بعد نمره م از هم اتاقیم که هم جزوه خوند هم رفرنس بیست و پنج صدم بیشتر شده :/

در حالی که انتظار می‌رفت اون حداقل سه چهار نمره از من بیشتر شه

میگم جوری نمره میدن که پشمای آدم می‌ریزه یعنی این

ولی نامردیه به نظرما

من جزوه ش رو هم حتی از همین هم اتاقیم گرفتم

نصف اینم خوندم

بعد اینجوری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی