هیچ...

نپرسید لطفا :/
از مسائل شخصیم بیشتر از اونچه که می‌نویسم نپرسید

این استاد اراغه مون هس

کلا آدم عجیبیه

یه سری اون موقع که ترم بالایی هامون ترمک بودن

ور می داره دخترا رو از کلاس می‌فرسته بیرون

که پسرا رو نصیحت کنه مثلا

بعد برمیگرده به پسرا میگه

این دخترا نامووووووووس شما هان

شما باید حواستون به ناموستون باشه و فلان🤣🤣🤣

بعد من داشتم اینو تو دانشگاه واسه هم اتاقیم تعریف میکردم

چند تا از پسرامون که با این هم اتاقیم یه اکیپن پشت سر ما بودن

یهو هم اتاقیم رفت طرف اونا انگشتش رو برد بالا

 گفت ما نااااااااموس شماهاییم🤭🤭🤭

بعد اونام کپ کرده بودن که ها؟چی؟چی شده؟


حالا از کارا و حرکات این استاده با دخترا نگم دیگه

سر جلسه امتحانش ورداشته از یکی از دخترا مون یه سری سوال موال پرسیده

درسی نه ها

مثلا سال اولت بود که قبول شدی و اینا

بعد آخر میاد برگه شو برمیداره 

میگه بذار ببینم اسم این دختری که انقدر ناز جواب سوالامو میده چیه؟🤪


یا همین هم اتاقیم سر امتحان مداد فشاری دستش بود و دستش رو گذاشته بود کنار صورتش

این ور می داره چند تا تیکه گردو می‌ذاره کف دستش😁😁😁


یه بارم یکی از دخترای سال بالایی مون رفته بود پیشش با ناراحتی گفته بود استاااااااااااااااد من این درسو میوفتم

اونم گفته بود مگه من میذارم تو بیوفتی😍😍😍

آخرم با نمره بالا پاسش کرده بود :/

کلا هم از ایناس که میگه با وجدان باشید و فلان باشید و خیلی تو کارش سخت گیری می‌کنه

ولی خب خیلی کاری به کار دخترا نداره

از اون طرف دهن پسرااااااارو سرویس کرده


مرد خوبی هم هستا

الان می‌دونم چه فکری میکنین

ولی از اوناش نیست

به گمونم قصد بدی نداره بدبخت

فقط یه خرده ساده س

خیلیم زود بچه ها سرکارش میذارن و اسکلش میکنن

تنها فرضیه ای که واسه کاراش به ذهنم میرسه اینه که احتمالا خودشم با همین دید دخترا ناموس مان به قضیه نگاه می‌کنه

نمی خواد ناموساش اذیت بشن🤩🤩🤩

نظرات (۴)

سلام ناموس✋✋✋

من معمولا پست که میخونم اولاش دیگه دستم میاد تا آخرش قراره چی بشه‌ و خودم جمله ها بی توجه به کلمه حدس میزنم. الان رسیده بودم به آخرش که نوشته بودی "یه خرده ساده س" خودم همینجوری با توجه به ذهنیتم از استاد خوندم "یه خر ساده ست" 😑😑😑
پاسخ:
باید عنوان رو می زدم نارنجی هستم یک عدد ناموس
یا مثلاً نارنجی هستم ناموس اون بی ناموسا 😂😂😂

خو خر هم هست
اسمش رو که گذاشتم استاد اراغه
اراغم همون الاغه
حالا نمی‌دونم الاغ و خر چه تفاوتی باهم دارن
و یا اصلا تفاوتی هم دارن؟
در هر صورت من که تفاوتی بین شون قائل نمیشم
در نتیجه میتونیم همون خر هم به حساب بیاریمش
و درنتیجه این یه بار رو میتونم از خوندن اونچه که من می‌نویسم به صورتی که خودت میخوای چشم پوشی کنم ⁦😊😊😊
دوتا عنوان پیشنهادیت خیلی خفن بودن 😂😂👍

اممممم اندر تفاوت خر و الاغ من فقط این شنیدم که میگن "خر خردمند است الاغ" ولی زیاد باور ندارم بهش.
فک کنم الاغ محترمانه ی خر باشه..آخه میدونی خر یکم زیاد صریحه..طرف رم میکنه!
پاسخ:
^_^



منم زیاد باور ندارم بهش هرچند اولین باره که همچین چیزی رو می شنوم(الان خیلی حس خوبی ندارم چون حقیقتا من که الانشم نشنیدم ، فقط خوندمش ، شاید بهتره بگم اولین باره که میخونم)

ولی این نظریه دومت میتونه مورد قبول واقع شه
ببر یه جا ارائه ش کن :)
پست که هیچ،
ولی من الآن به این زبان قاطینگا پاتیگایی که زیر کامنت شایان بعد شکلک آخریا گذاشتی دارم فکر می کنم.
نفهمیدم مشکل از کجاست، ولی باحال بود. :))) 
پاسخ:
مشکل خاصی که گمون نمیکنم داشته باشه
فقط یه خرده زیادی خر تو الاغ شد :/
مشکل از جای دیگه بود،
نیگا من چی می دیدم:
http://s8.picofile.com/file/8332771350/Screenshot_20180725_233851.jpg
فکر کردم باز دارید لری صحبت می کنید بعد دیدم نه این به لری هم نمی خوره واقعا! :))))
پاسخ:
اتفاقا یه خرده هم تعجب کردم که گفتی زبان قاطینگا پاتینگایی
فک کردم منظورت اینه الاغ رو نوشتم اراغ

ولی جدی این واسه چی اینجوری شده؟
و فقط هم خط آخر؟
ولی برعکس بخونیش درست میشه
از آخر بخونی بیای اول اوکیه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی