هیچ...

نپرسید لطفا :/
از مسائل شخصیم بیشتر از اونچه که می‌نویسم نپرسید

تسلیت به پ

سه شنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۷، ۰۶:۰۵ ب.ظ

دانشگاه واسه من هرچی نداشت
اینو داشت که تسلیت و تبریک گفتن رو دارم خوب یاد میگیرم :/
مثل امروز که میخواستم به یکی از بچه ها پیام تسلیت بفرستم ولی بلد نبودم
رفتم از کامنت های یکی دیگه از بچه هامون که قبلا بچه های دیگه واسش کامنت تسلیت گذاشته بودن یه چیزی کش رفتم
یکم تغییرش دادم
و فرستادمش
تازه یکی دیگه م بود خیلی قشنگ بود
ولی اگه اونو می‌فرستادم ممکن بود لو بره که دزدیه
اینه که اونو نگه داشتم بعدا واسه فک و فامیل بفرستمش😐


پی نوشت :اولش دو دل بودم که بهش تسلیت بگم یا نه اصلا به روی خودم نیارم
این پسرا که جنبه ندارن خوووو
سلامشون که می‌کنی چو میندازن که دختره عاشقم شده :/
بعدش یاد قرارم با خودم افتادم
که قرار بود با همه ورای جنسیت رابطه ی خوب و دوستانه ی معمولی(!) ای داشته باشم
این پ هم به نظر پسر خوبی میاد و تا بحال باهم مشکلی نداشتیم
این شد که فرستادم پیامو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی