هیچ...

نپرسید لطفا :/
از مسائل شخصیم بیشتر از اونچه که می‌نویسم نپرسید

انگار تا من کلا تخته نکنم اینا ول کن نمی شن :/

چهارشنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۷، ۰۳:۲۳ ب.ظ

عنوان پست یکی از بلاگرا تو سوالای از من بپرس استوری یکی از هم کلاسیامه :/

اگه اون بلاگر دوستش باشه چی؟

اگه این خودشم بلاگر باشه چی؟

اگه منو پیدا کرده باشه چی؟

اصلا اگه یکی از خود شماها باشه چی؟


تو رو خداااااااا بیا به من بگو اگه هستی

شما اگه بودین و می فهمیدین هم کلاسیتون جیک و پیکش رو یه جا مینویسه

نمیوفتادین دنبالش که پیداش کنین؟

من خودم بودم صادقانه میگم که جفت کلیه هامم میذاشتم پای این کار

و صد البته که کار سختی هم نیست و پیدا کردنش هم راحته

نمیدونم واقعا

باید یه فکر اساسی کرد

نظرات (۵)

هههههههههههه

من برم دانشگاه چه شود...با این وبلاگ و این حجم خود مخفی کنی سوژه میشم!

میگم بهت بیان ننویس..
بیا بلاگ اسکای پستات بی عنوان بزن..امکان نداره کسی وبلاگت پیدا کنه
پاسخ:
نه بابا این همه آدم رفتن دانشگا وب هاشونم سر و مر و گنده
فقط شانس من قرمزیه :/


فایده نداره این موش و گربه بازیا
بخواد پیدا کنه صد بار دیگم عوض کنم باز پیدا می کنه
حالا شایدم واسه تیر آخر همین کار رو کردم
آخه من چقدررررررررر وب عوض کنم دیگه عح خسته شدم😭😭😭
جفت کلیه رو خوب اومدی :)))
اول بجای هول کردن به این فکر کن که عنوان چی بوده؟ گاهی اوقات یسری بیت ها و نقل قول ها خیلی رایج هست.....تیک ایت ایزی
پاسخ:
نه بیت و نقل قول نبود
یعنی من جای دیگه ای نشنیده بودمش جز همون وبه
ولی الان که تو گفتی به ذهنم رسید سرچ بزنمش
دیدم اسم یه آهنگه هم هست!!!!
شاید اصلا واسه همینه که گفته؟؟؟
کاش همینجوری گفته باشه⁦☹️⁩⁦☹️⁩⁦☹️⁩


آدم گه گیجه میگیره از دست اینا🤦
بعد میان میگن چرا انقدر به هم کلاسیات فحش میدی
حق شونه خب
آخه اینم سواله اینا می پرسن🤒🤒🤒
این مسخره بازی از من سوال بپرس هنوز تو اینستاگرام هست؟!پوووف...من فکر میکردم که دیگه عزیزان متوجه ی کاربردش شدن!
آروم باش هوچ،با این استرس و این حالت یه کاری میکنی که بیشتر ترغیب شه برای آزار دادنت.

پاسخ:
اوهوم هنوز هست...جالبه که ملت هم میرن کلی سوال می پرسن...

نه من می‌دونم این پسر خوبیه
اگه بیاد بخونه حتما بهم میگه (سعی در خر کردنش دارد)
🤦🤦🤦
میدونی ولی به چشم آزار دادن نگاش نمی کنم
یه جور کنجکاوی و فضولیه که در وجود همه ما هست
شایدم اتفاقی باشه اصلا
چون این پسره همون پسر قبلیه نیست
دوستشه :/
حالا اون بلاگه تو دنبال میکنی!؟

نه بنظرم ازار این نه کنجکاوی..دیگه اینکه این همه پیگیر وب هم کلاسیت باشی و پستاش رو خاموش دنبال کنی اسمش رو نمیشه کنجکاوی گذاشت.
ولی اگر این پست و کامنتاش رو میبینن جا داره بهشون خداقوت بگم که اینقدر پیگیرن!!
پاسخ:
آره دیگه بلاگه


اممممممم خب یعنی تو بودی این کار رو نمی کردی؟
دروغ چرا
صادقانه بخوام بگم من بودم صدددد در صددددد همین کار رو میکردم🤦
حالا اسمش رو نمی دونم چی میشه گذاشت
آزار ، کنجکاوی ، فضولی یا هر چیز دیگه ای
ولی قبول کن گذشتن ازش خیلی سخته و جوانمردی ای میخواد بسیارررررر
اونم شاید خودشو اینطور توجیه کنه که خب من به کسی نمیگم
مثل یه وب عادی میخونم و صداشم در نمیارم


منم بهشون خداقوت میگم چون حقیقتا تونستن دهن منو سرویس کنن :/
هر چند الان یه خرده شک پیدا کردم به اینکه واقعا اینجا رو پیدا کردن یا نه
یه خرده خیالم راحت تر شده که شاید اتفاقی بود اون سوال یا علت دیگه ای داشته
هان عنوان چی جای چی بوده؟
والا خیلی خوندم و زور زدم، ولی  اصلا نفهمیدم چی رو جای چی تو کجا دیدی هول کردی. :)))
جیک و پیک چی حالا،
کالم داون بابا.
چیزی نمی نویسیم تو وبلاگا ک.
یه مشت فکره که همه دارن.
پاسخ:
چیزی رو جای چیزی ندیدم
یه وبی رو دنبال میکنم
که تو عنوان آخرین پستش یه چیزی نوشته بود که نسبتا خاص بود
بعد یه نفر اینو تو استوری هم کلاسیم نوشته بود
این شد که ترسیدم نکنه صاحب اون وبلاگ دوست همکلاسیم باشه
یا حتی یکی دیگه از هم کلاسیام باشه(چون من نمی‌دونم کی اونو نوشته)
و وبم هم لو رفته باشه
نمی‌دونم چقدر تونستم منظورم رو برسونم
میدونی من همیشه در توضیح دادن مسائل مشکل دارم و طرف بدتر گه گیجه می گیره

خلاصه ش اینکه چیز خیلی مهمی هم نبود
یه لحظه هول کردم خون به مغزم نرسید کپ کردم
یعنی جمله هه رو که دیدم گرخیدم حقیقتش
الان که در آرامش فکر میکنم میبینم شاید همچین موضوع خاصی هم نبوده
شایدم بوده و گرمم حالیم نیست :/
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی