هیچ...

نپرسید لطفا :/
از مسائل شخصیم بیشتر از اونچه که می‌نویسم نپرسید

اگه نمیدونی زر نزن

پنجشنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۷، ۰۱:۵۵ ق.ظ

چرا گفتن نمی‌دونم انقدر واسه ماها سخته

و حتی اینم نه

چرا در مورد چیزی که نمی دونیم انقدر راحت حرف می‌زنیم بدون اینکه از شخص شخیص مون سوال شده باشه

یا اینکه حتی نمیایم آخر حرف مون اضافه کنیم که شک دارم و در این مورد مطمئن نیستم


من خودم نصف چیزایی رو که میدونم الکی میگم نمی‌دونم چون حوصله بحث ندارم

از اون نصفه دیگه م ، نصفش رو به طرف میگم که حالا مطمئنم نیستم خودتم یه پرس و جو کنی بعد نیست

اصلا نصف چت های من رو با  ل  نگاه کنین اینه که اون سوال پرسیده و من گفتم نمی‌دونم با اینکه شاید می دونستم :/

بعد الان رفتم تو یه جمع کنکوری

یه چیزایی از دانشگاه و پزشکی و پردیس گفتن که من که خودم وسط ماجرام گفتم نکنه من گاگولم و حالیم نیست و اینا بهتر بلدن

د آخه بیشعور تو که نمیدونی واس چی دهنتو باز میکنی اونقدر پر مدعا

نمیتونی فکر کنی که این حرفا چقدر می‌تونه رو آینده اون بچه ها تاثیر بذاره و حتی مسیر زندگی ش رو عوض کنه

خوده من موقع انتخاب رشته چقدر مردد و سردرگم بودم بابت این راهنمایی های اشتباه و بزرگنمایی ها

و چه با قطعیت هم درموردش صبحت می کنن

خیلی دوست داشتم که جواب طرفو بدم ولی ندادم

یک چون حسش نبود و کلا حوصله بحث و کل کل ندارم

و اگه قراره با کسی بحث کنم باید دم دستم باشه که اگه حرصمو در آورد یکی بزنم تو سرش یا حداقل دادی چیزی

دو هم اینکه نمی دونم

من خودم هنوز یه ترمه که رفتم و واقعا خیلی چیزا رو نمی دونم


مثل همون قضیه جسده که من چند ماه واسش حرص خوردم

یکی گفت بار اول که دیدمش غش کردم

اون یکی گفت تا دو روز زبون بستم

یکی دیگه گفت شاش بند شدم و فلان

آخرش رفتم دیدم یه جسم قهوه ایه که تو اگه از قبل ندونی جسده شاید اصلا نفهمی و فکر کنی که خب یه جور مولاژه که خیلی دقیق ساخته شده



پی نوشت:نمی‌دونم چرا عنوان منو همه ش یاد اسم این فیلمای سینمایی میندازه


اگه نمیدونی زر نزن

فیلمی از نارنجی نارنجک زاده

برنامه امشب در سینما های سراسر کشور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی