هیچ...

نپرسید لطفا :/
از مسائل شخصیم بیشتر از اونچه که می‌نویسم نپرسید

جگرانه

جمعه, ۵ مرداد ۱۳۹۷، ۰۱:۳۴ ق.ظ

بعضی از آدما هستن

که اونقدررررررر خوبن که مجبورت میکنن به خوب بودن

من خودم می‌دونم چقدر سگ اخلاقم

و با هیچکس حتی اعضای خانواده آبم تو یه جوب نمیره

و کلا هم با هرکس دوست میشم آخرش ریده میشه به دوستی مون

اما یه نفر هست که اصلا این مورد شامل حالش نمیشه

یعنی تا حالا نشده

بعد از گذشت کلی سال

خیلی با هم دوست نیستیم

تو مجازی که تقریبا ارتباطی نداریم

تو دنیای واقعی مونم سالی یکی دو بار تو مهمونی های دوره ای همو می بینیم

ولی تو همین مدت کم انقدر با هم خوش میگذرونیم که حد نداره

فک کن سری پیش که تو فرجه ها همو دیدیم

گفت ظهر خونه دوستم بود بهش گفتم دعا کن شب که میریم مهمونی نارنجی هم از دانشگاه اومده باشه و اونجا باشه

اصااااا قند بود که کیلو کیلو تو دلم آب شد

اصولا اینکه تو دنیا یه نفر باشه که با من حال کنه و از من خوشش بیاد از موارد به شدت نادره

چند روز پیشام از نزدیکای خونه شون رد شدیم

به مامان گفتم یه روز بریم خونه اینا؟

فکر کن منی که حالم از فک و فامیل و آشناها مون به هم میخوره و ازشون فراریم

پیشنهاد میدم که خب حالا بریم خونه اینا 😳

مامان هم انگار تعجب کرده بود سریع قبول کرد گفت باشه میایم یه روز


دیروزم یه کلیپ دیدم و باز یادش افتادم و واسش فرستادم

با خودم گفتم من که انقدر باهاش خوبم

انقدر وقتی با اونم حالم خوبه

چرا رابطه م باهاش بیشتر نشه؟

من که همیشه دنبال یه رفیق فابریک صمیمی ام و تو دانشگاه هرچی به این در و اون در زدم پیداش نکردم

چرا این همون آدم نباشه؟

خلاصه که کلیپه رو براش فرستادم

یکم راجع بهش حرف زدیم و آخرش گفت کلی دلم تنگ شده برات یه روز بیاین خونه مون

منم گفتم که اتفاقا بحثش شده که بیایم و میایم


می‌دونم هم اون تنهاست هم من

میرم که حداقل چند ساعت رو باهم خوش بگذرونیم

که اگه چهار ساعت پیش هم بودیم حداقل سه ساعت و نیمش رو با مسخره بازیامون بخندیم

که بعد از مدت ها گذشتن از ملاقاتمون هنوزم با یادآوریش لبخند بزنم

یه لبخند پت و پهن مثل الان😊



پی نوشت :عنوان برمیگرده به زمان دوم دبیرستانم

یه دوست اول دبیرستانی داشتم

درسشون درمورد این ان و انه بود

مثل بهارانه ، دوستانه ، شاهانه و...

بعد معلمه از این دوستم که عموما تو هپروته می پرسه که یه مثال هم تو بزن

اینم زارتی میگه جگرانه :/


از اون به بعد به یه سری از آدما که واقعا جگرانه هستن میگفتیم جگرانه

نظرات (۱)

خط سه و چهار و پنج کاملا موافقم:دی

ولی دوست دارم این مدل دوستا رو..ولی حیف ندارم ازشون..من حتی از اون چیزی که نشون میدم سگ اخلاق ترم..کل روابطم دوری و دوستین😊
پاسخ:
خخخخخ خوشم میاد واقع بینیم
خب همینکه خودمون میدونیم چی هستیم و قبولش داریم به نظرم خودش یه مزیته(دیگه مگه اینکه واسه پیدا کردن یه نقطه مثبت تو خودم دست به دامن این اراجیف بشم)


شاید دور و برت هستن کسایی که میتونن از این دوستا باشن؟
یا شایدم داری شون و خودت حالیت نیست
فکر کنم با توجه به چیزایی که تو وبت گفتی رابطه خوبی با پسرخاله هات ، خاله یا کلا خانواده مادریت داشته باشی
همینکه کنار اونا میتونی خوش بگذرونی و کلا حالت خوب باشه کافیه به نظرم
چون من خودم توانایی اینو دارم که رو تک تک اقواممون بالا بیارم
اما تو به نظر رابطه ت خوب میاد


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی