هیچ...

نپرسید لطفا :/
از مسائل شخصیم بیشتر از اونچه که می‌نویسم نپرسید

خانوم گوه آی خانوم گوه ...

پنجشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۷، ۰۳:۳۳ ق.ظ

مربی دوم کلاس رانندگی مون یه پسر جوونه

روز اول که اومد مثل سگ پاچه می گرفت

از یه شهر دیگه به زور کشونده بودنش اینجا هاپو شده بود

جلسه دومم هاپو اومد و اسب رام و مطیع رفت

شاید بپرسین چرا؟

خب من با حس ششم قویم چیکارم اینجا

اومدم که همینو بهتون بگم دیگه

چشمش یکی از دافای کلاس رو گرفت😍😍😍

این پسره خواست بخش امداد و نجات رو بگه

ورداشت گفت کی اینجا پرستار و ایناس چند نفر دست بلند کردن

منم اون ته خماااارررر افتاده بودم جلو کولر و هیچ نگفتم

یهو یه دافه از اون جلو گفت یه پزشک هم داشتیم

بعد باز من هیچ نگفتم

که دیدم همه برگشتن نگاه میکنن دیگه مجبور شدم بگم منم

گفت پزشکی؟

گفتم نه دانشجو ام

گفت چه رشته ای؟

گفتم پزشکی دیگه

با چندش گفت عمومی؟

پوکر گفتم آره

بعد گفت ترم چندی منم گفتم دو(ترمک نیستم دیگه خب)

یهو با پوزخند گفت ترم دو که دکتر نیست(میمون خوبه خودم بهش گفتم دانشجو ام)

کثافت عزمش رو جزم کرده بود یه جوری حال منو بگیره

من نمی‌دونم من اون ته میشینم نون و ماستمو میخورم چرا انقدر بقیه پا رو دمم میذارن؟

آخرم برگشت گفت لیسانسه یا دکترا 😑

خواستم بهش بگم شاسکول تو که هیچی بارت نیست سر به سر من نذار

بعد دیدم به امضا و مهرش پای برگه م محتاجم گفتم دکترا

گفت نه قبلش یه لیسانسه بعد ادامه میدن ، یعنی تو مستقیم چهارده پونزده ترم تا دکترا می خونی؟

دهنم رو باز کردم و گفتم نه یه امتحان علوم پایه م داریم که دافه خفه شو طور شروع کرد به توضیح دادن که نه یه علوم پایه هم میدن و...طرفم شروع کرد به نگاه کردن به دافه و دیگه محل سگم به من نذاشت

حتی یه خانومه هم برگشت بهم گفت نمی‌دارن خودت حرف بزنی منم به تخمکم وار به عشق و حالم با باد کولر پرداختم و چیزی نگفتم

خلاصه...

 اینجا بود که بحثش با دافه گرم شد

طرف کنکوری بود گفت بابام جانبازی داره و بهم ندادنش و رتبه م بد شده و...

یهو این پسره ورداشت گفت تو ایران هیچ رشته ای بازار کار نداره مگررررررر پرستاری

یه طوری هم گفت که بگه تو هیچ گوه خاصی نیستی و دو روز دیگه باید بشینی ور دل ننه بابات

خلاصه هیچی دیگه

طرف زد تو پر من و یه داف تور کرد

آخرم این مردک که تو کلاس بدون سلام و اینا می اومد و مثل برج زهر مار بود

شماره ش رو گنده نوشت رو تخته

و با روی خوش گفت هرکس سوال داشت زنگ بزنه بپرسه من درخدمتم😐

انگار مثلا استاد فیزیک کوانتومه ما زنگ بزنیم اشکال درسی باهاش برطرف کنیم

خلاصه که من خودم درسته سینگلم

اما به واسطه من زوج های بسیاری به هم رسیدن

حالا انگار منم خر بودم نفهمیدم همه ی این کارا رو واسه دافه کرد

الان دیگه نه پول تو درسه نه احترام نه پرستیژ نه شخصیت و نه هیچ چیز دیگه

فقط باید داف بود و بس

آخرشم یا خانوم دکتر میشی یا خانوم مهندس یا یه خانوم گوهی میشی دیگه

منم لابد میرم منت کشی اون دست فروشه که یه زمانی دوسم داشت و الان محلم هم نمی‌ذاره

آخرشم میشم خانوم دست فروش :/

نظرات (۱)

تو که میدونی دافه رو واسه چی میخوان...عجیبه که میگی احترام!
پاسخ:
اگر هم واسه اون اسمش احترام نباشه
اما واسه ماها قطعا باعث بی احترامی میشه
واسه همینه که آدم حرصش میگیره
که واسه یه  چیزی که از اون می‌خوان به بقیه بی احترامی میکنن
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی