هیچ...

نپرسید لطفا :/
از مسائل شخصیم بیشتر از اونچه که می‌نویسم نپرسید

از خوبای زندگی

شنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۱۴ ق.ظ
وقتی تو تلویزیون دیدمش
وقتی حرفاشو شنیدم
یاد پ افتادم
که بار دومی که پیشش بودم ، موقع برگشت
تو راهرو زدم زیر گریه
بد زده بود تو برجکم
اما به هر زحمتی که بود تا وقتی که پیشش بودم بغضم رو قورت دادم
بعضی از آدما رک همه چی رو پرت میکنن تو صورتت
و همین شاید منفورشون کنه
اما اگه بشینی درست حسابی فکر کنی
می بینی جز حرف حق چیزی نمیگن
با وجود تمام تلخی هاش
واقع بین ترین آدمای زندگی هستن که متاسفانه یا خوشبختانه حقیقت رو به تلخ ترین شکل ممکن میگن


موقع شنیدن حرفاش غم داشتم
حسرت خوردم
از من که گذشت
تموم شد
ولی کاش...هیچی اصلا


خلاصه تا اسمش زیرنویس شد رفتم گشتم اینستاش رو پیدا کردم
و دیدم چقدررررررررر خوبه این بشر😍😍😍
majidhosseini@

نظرات (۱)

منظورت حالا خورشیده :))))
منم دیدم و بقول تو از خوبای زندگیه این بشر !
چقدر تو همین یک ساعت عاشق صداقتش شدم ! کاش همه همینقدر دلسوز و راستگو بودن ! :(
پاسخ:
آره دیدی چقدر معرکه بود :)
آدم اصلا از حرف زدنش خسته نمی شد
واقعا کاش بقیه نصف این وجدان داشتن
تو پیجش نوشته خودم با اینکه هیئت علمی هستم اما نمی‌ذارم بچه م از سهمیه ش استفاده کنه چون عادلانه نیست
اصلا طرف عشقه عشق :)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی